|

بررسی استایل های آناهیتا درگاهی

استایل شیک و کلاسیک آناهیتا درگاهی؛ نانای چشم و گوش بستهِ اشکان خطیبی چه ست پوش شده!

استایل آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در حال حاضر همسر اشکان خطیبی است و این زوج هنرمند با استایل های دونفره و ست خود به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر جوان سینمای ایران متولد 7 بهمن 1365 در تهران است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر می باشد و فعالیت خود را با نقاشی شروع کرده و سپس بازیگر و حالا تهیه کننده می باشد. اگر بخواهیم بصورت دقیق تری بگوییم باید بگوییم که او فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده و تاکنون در سریال می خواهم زنده بمانم، ممنوعه و فیلم سینمایی راند چهارم نقش آفرینی کرده است. جالب است که بدانید آناهیتا درگاهی در حال حاضر همسر اشکان خطیبی است و این زوج هنرمند با استایل های دونفره و ست خود به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. آنهایتا درگاهی را با یک نگاه کلی به استایل و نوع لباس پوشیدن این بازیگر معروف و جوان می توان فهمید که او از علاقه مندان به سبک کلاسیک و رسمی است و از این سبک در بیشتر استایل های خود استفاده می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از شیک ترین استایل های آناهیتا درگاهی آشنا شوید.

یکی از نکاتی که در استایل آناهیتا درگاهی می توان به خوبی مشاهده کردن ترندپوش بودن و مدرن لباس پوشیدن این بازیگر در کنار استایل های کلاسیکش است. این خانم با استعداد از ترندهای دنیای مد و فشن پیروی می کند به همین دلیل به جای استایل های کلاسیک تکراری معمولا استایل های مدرنی دارد.

استایل آناهیتا درگاهی

استایل آناهیتا درگاهی

استایل دارک آناهیتا درگاهی در اکران فیلم چشم و گوش بسته

آناهیتا درگاهی به تازگی در دو تا از مراسم های اکران فیلم چشم و گوش بسته حاضر شده است و جالب است که بدانید در هر دوی این مراسم دارای استایلی دارک با کیف های خاص و هنری بوده است. استفاده تکراری این خانم بازیگر در دو مراسم از استایلی همشکل به دلیل هوشمندی و جسارت بالا در انتخاب استایل و لباس است. این خانم بایگر در هردو مراسم سرتا پا سیاه پوشیده بود و در یکی از آنها یک کیف نارنجی لویی ویتون و در دیگری یک کیف مشکی با طرح های دستی و خاصر گل گلی استفاده کره بود و باعث خیر ماندن نگاه ها شده بود.

استایل آناهیتا درگاهی

استایل آناهیتا درگاهی

استایل ست آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی در اکران فیلم قانون مورفی

بعد از جواد عزتی و مه لقا باقری که به استایل های ست و دونفره در سینمای ایران معروف هستند می توان به آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی اشاره کرد. این دو بازیگر جوان و با استعداد با حضور شیک و ست در اکران فیلم مورفی ثابت کردند همانطور که در ایفای نقش مهارت و استعداد دارند در انتخاب لباس ست و استایل دونفره هم با استعداد هستند. در این مراسم آناهیتا درگاهی یک مانتو کلاسیک با طراحی خاص و از جنس مخمل به تن داشت که با اکسسوری و آیتم های مکمل مخمل به استایل خود زیبایی بخشیده بود. رنگ های غالب در استایل دو نفر این زوج جوان را می توان مشکی، سرمه ای و قرمز دانست.

استایل آناهیتا درگاهی

استایل آناهیتا درگاهی

استایل خنثی آناهیتا درگاهی در سی و هشتمین جشنواره فجر

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم آنهایتا درگاهی بیشتر از سبک کلاسیک در انتخاب لباس هایش کمک می گیرد و به طبع رنگ های خنثی برای این سبک از لباس پوشیدن گزینه مناسبی محسوب می شوند. این بازیگر جوان با انتخابی هوشمندانه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر یک پالتوی کژوال کلاسیک طوسی به تن کرده بود و بوت های بلند ومشکی او بر روی شلوار دودی و ذغالی ای که به تن داشت زیبایی استایل او را چندین برابر کرده بود. البته اگر نخواهیم از حق بگذریم باید بگوییم که تیشرت سفید و شال طوسی آبی هم در ایجاد جذابیت بی تاثیر نبودند.

استایل آناهیتا درگاهی

استایل آناهیتا درگاهی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها