|

آرایش برای پوست های روشن

جدیدترین ترفندهای آرایشی برای پوست سفید؛ چهره ای جذاب و شاداب داشته باشید

آرایش پوست سفید

داشتن پوست روشن آرزوی اغلب خانم ها است، بنابراین اگر پوست سفید و شادابی دارید از مدل میکاپ مناسب استفاده کنید تا چهره ای جذاب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از دغدغه های مهم اکثر خانم ها هنگام آرایش صورت این است که آیا رنگ ها و نوع آرایشی که انجام می دهند مناسب صورت و رنگ پوستشان است یا خیر؟ در جواب این سوال باید بگوییم که خیلی از ترندهای آرایشی ممکن است مناسب رنگ پوست و فرم چهره شما نباشند. داشتن پوست سفید و روشن آرزوی اغلب خانم ها است، بنابراین بهتر است اگر شما پوست سفید و شادابی دارید از مدل میکاپ های مناسب استفاده کنید تا چهره ای جذاب و متفاوت تر داشته باشید. میکاپ پوست سفید تا حدودی دشوار است و بهتر است خانم هایی که دارای پوست سفید و روشن هستند در هنگام آرایش صورتشان به نکاتی توجه کنند تا میکاپ صورت آن ها بدون نقص تر به نظر برسد. برای مثال صورت هایی پوست خیلی روش دارند معمولا بی روح و بی حال به نظر می آیند و شما موقع میکاپ برای تغییر این حالت باید از رنگ های شارپ و تیره استفاده کنید. هرگز فراموش نکنید خانم هایی که پوست گندمی یا سبزه دارند کاملا رنگ ها و روش های آرایشی متفاوتی را باید استفاده کنند.

میکاپ صورت برای رنگ پوست های مختلف با یکدیگر متفاوت است؛ در اداه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترفندهای آرایشی برای پوست های روشن آشنا شوید.

آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید

انتخاب کرم پودر یا ضد آفتاب برای پوست روشن

خانم هایی که پوست سفید دارند باید در زمان آرایش کردن صورت خود از کرم پودری مناسب استفاده کنند. کرم ضد آفتاب انتخابی شما می تواند ساده و یا رنگی باشد ولی نوع ساده و طبیعی برای روشن کردن پوست های سفید انتخاب صحیحی است و شما می توانید پس از استفاده از کرم ضد آفتاب ساده از کرم پودرهای دو درجه تیره برای به وجود آوردن سایه روی پوست خود استفاده کنید. در نهایت سعی کنید کرم پودر خود را از تناژهای گرم انتخاب کنید تا چهره ای شاداب و پر انرژی داشته باشید. فراموش نکنید که سفید بودن مانند این است که شما یک بوم نقاشی صاف و خام دارید در نتیجه هر چقدر که بخواهید می توانید رنگ در آن استفاده کنید.

آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید

چه نوع رنگ سایه یا آرایش چشمی برای پوست سفید مناسب است؟

آرایش چشم یکی از اصلی ترین بخش های آرایش صورت است زیرا شما هر چقدر هم که میکاپ خوبی داشته باشید ولی نوع و رنگ آرایش چشم را اشتباه انتخاب کنید چهره ای زیبا و جذاب نخواهید داشت. اگر پوست روشنی دارید می توانید به چند روش چشم های خود را آرایش کنید یکی از آن ها این است که یک خط چشم مشکی نازک در پشت چشم ها بکشید و مژه های پلک بالا را با ریمل کاملا پر کنید یا از مژه مصنوعی استفاده نمایید و زیر چشم را خط چشمی نسبتا پهن با مداد قهوه ای بکشید یا اگر می خواهید سایه بزنید بهتر است از رنگ هایی همچون قهوه ای روشن یا طیف رنگی بنفش، صورتی و آبی روشن استفاده کنید.

آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید

رژگونه یا رژ لب تیره یا قرمز اناری بزنید

برای انتخاب رنگ رژگونه و رژ لب بهترین انتخاب برای افردی که پوست های روشن دارند رنگ های تیره است برای مثال شا می توانید از رژ لب هایی با رنگ های مرجانی، بژ، قرمز آب اناری، سرخابی، هلویی، تمشکی، گوشتی مات و صورتی روشن استفاده کنید تا چهره ای جذاب تر داشته باشید. رای زدن رژگونه هم می توانید از رنگ های قهوه ای بسیار روشن و یا آجری رنگ که تن قرمزی و نارنجی هم دارند انتخاب کرده و پس از زدن بر روی گونه ها با استفاده از پنکیک و براس مناسب آن ها را کمی محو نمایید.

آرایش پوست سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها