|

معرفی انواع پنکیک آرایشی

انواع پنکیک صورت و روش استفاده؛ با این ترفندها پوستی درخشان و صاف داشته باشید

معرفی انواع پنکیک صورت

دستیابی به پوستی زیبا، روشن و بدون نقص آرزوی هر خانمی است که عاشق زیبایی و آرایش است و ممکن است برای برخی آسان و برای برخی دیگر دشوار باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از دغدغه هایی که اکثر خانم ها برای آرایش و شروع میکاپ خود دارند زیرسازی و یا آرایش پوست است زیرا همه ما به صورت طبیعی دارای لک و یا جای جوش روی پوست صورت خود هستیم و جالب است که بدانید اگر نتوانید پوست خود را به خوبی آرایش کنید و به پوستی صاف و یکدست دست پیدا نکنید نتیجه نهایی ای که از آرایش صورت خود خواهید گرفت مطلوب نخواهد بود. دستیابی به پوستی زیبا، روشن و بدون نقص آرزوی هر خانمی است که عاشق زیبایی و آرایش است و ممکن است برای برخی آسان و برای برخی دیگر دشوار باشد. برای صاف کردن و شفاف کردن پوست صورت و پوشاندن تمامی عیوب، نیاز به زیرسازی است که معمولا به وسیله پنکک و کرم پودر صورت می‌ گیرد و در این بین انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی خیال ما را از سلامت پوست‌ مان راحت می‌ کند. برای خرید پنکیک آرایشی همانند دیگر لوازم آرایشی باید نکاتی را در نظر گرفت و تنها خرید بهترین برند پنکیک بدون این نکات کافی نیست.

پوست شما می‌ تواند خشک، چرب، نرمال یا مختلط باشد، همچنین برخی افراد پوستی حساس دارند در نتیجه قبل از انتخاب و خرید پنکیک آگاه باشید که کدام مدل با نوع پوست شما سازگار است. در ادامه این مقاله هماه ما باشید تا با انواع پنکیک صورت آشنا شوید.

پنکک

پنکک

اگر پوست چربی دارید پنکیک خشک و فشرده بزنید

افرادی که پوست های چربی دارند معمولا دارای پوست های جوش دار و جای آکنه هستند، در نتیجه انتخاب کرم پودر و پنکیک آرایشی مناسب برای این نوع پوست ها از واجبات میکاپ به حساب می آید. اگر جزو این افراد هستید و پوست شما همیشه برق می‌ زند و گاهی جوش‌ های ریزی در پوست صورت خود می‌ زنید، بهتر است قبل از استفاده از پنکیک، از ضد آفتاب یا کرم پودر مخصوص پوست خود را استفاده کنید سپس روی آن از پنکیک مخصوص پوست چرب بزنید. یکی از پنکیک های مخصوص پوست چرب پنکیک خشک و فشرده است که برای زدن آن فقط کافی است از یک برای مخصوص با الیاف نرم استفاده کنید.

پنکک

پنکک

اگر پوست خشکی دارید پنکیک کرمی و چرب بزنید

همان طور که می‌ دانید پوست‌ های خشک، به لحاظ بافت و ظاهر تفاوت زیادی با پوست‌ های نرمال و چرب دارند و به مراتب نیاز به مراقبت بیشتری نیز دارند. همچنین بافت پوست‌ های خشک طروات لازم را ندارد و کم آب است. به همین دلیل با زدن پنکک‌ های معمولی، پودر پنکک روی پوست خوب نمی‌ خوابد و قسمت‌ هایی از آن پوسته پوسته می‌ شود. در نتیجه اگر پوست خشکی دارید بهترین گزینه برای شما استفاد از پنکیک های آرایشی کرمی و چرب است زیرا این پنکیک ها به خوبی روی پوستتان می نشینند و قدرت پوشش دهی بالایی هم دارند.

پنکک

پنکک

چگونه رنگ پنکیک آرایشی را انتخاب کنیم؟

اگر می خواهید نتیجه مطلوب بگیرید و پوستی زیبا و بدون نقص داشته باشید بهتر است که رنگ پنکیک خود را مناسب با تناز پوستی خود انتخاب نمایید زیرا فقط در این حالت پوستی طبیعی، صاف و یکدست خواهید داشت. برای انتخاب درست رنگ پنکیک صورت باید پنکک را روی پوست خود امتحان کنید و رنگ آن را روی پوست خود بسنجید. برای این کار بهترین مکان فک و آرواره است که بیشترین همخوانی را با پوست صورت شما دارند. اگر پنکیک را پشت دست خود امتحان کنید، به دلیل تفاوت زیادی که با رنگ پوست صورت شما دارد، انتخاب صحیحی نخواهد بود.

پنکیک صورت

پنکک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها