|

رنگ مو برای پوست های روشن

بلوند به هر سفیدی نمی یادا اول تناژ پوستتو میگم بعد رنگ موتو؛ خوشگلی داستان داره

رنگ مو برای پوست های روشن

پیدا کردن رنگ مو مناسب برای هر فرد، کار سختی است؛ مخصوصا اگر برای اولین بار قصد رنگ کردن موهایتان را دارید سعی کنید آگاهانه تصمیم بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما برای همه شماها پیش آمده که برای رنگ کردن موهایتان به آرایشگاه رفتید و به پیشنهاد آرایشگرتان رنگی را انتخاب کردید که بعدا دوستش نداشتید و یا اصلا به شما نمی آمده است. اکثر خانم ها به رنگ موهای ترند علاقه مند هستند ولی باید در نظر بگیرند که در کنار مد روز بودن آیا این رنگ موهای زیبا برای رنگ پوست و یا چهره آنها مناسب است یا خیر. رنگ پوست در انتخاب رنگ مو بسیار اهمیت دارد؛ زیرا موهای شما درست در کنار صورت شما قرار می‌گیرند و  این تناسب می‌ تواند چهره شما را زیبا تر کند و صورتتان را شاداب و جوان‌ تر نشان دهد.

رنگ مو برای پوست سفید و روشن با رنگ مو برای پوست سبزه و تیره متفاوت است. اگر  پوست سفید و روشنی دارید؛ به نظرتان رنگ مو مناسب صورت شما چه رنگی است؟ البته موارد دیگری مانند رنگ چشم نیز در انتخاب رنگ مو تأثیر می‌گذارد اما آنچه اهمیت بالایی دارد رنگ پوست است.

رنگ موی برای پوست روشن

پوست روشن با تناژ سرد یا گرم؟ اشتباه نکنید

اکثر افراد تصور می کنند پوست‌ های سفید، تناژ رنگ سرد دارند و امکان ندارد یک شخص با پوست سفید و تناژ پوستی گرم داشته باشد. این اعتقاد اشتباه است؛ در دنیا افراد زیادی وجود دارند که تناژ پوستی گرم دارند ولی رنگ پوست آن‌ ها سفید است. پس اول از همه تشخیص دهید جزو کدام دسته از پوست روشن ها هستید بعد به سراغ انتخاب رنگ مو بروید؛ برای تشخیص فقط کافی است گوشواره‌ های نقره‌ ای و طلایی رنگ به گوشتان آویزان کنید ؛ هر کدام از این جواهرات به پوست شما نزدیک‌ تر و هماهنگ‌ تر باشد تناژ پوستی‌شما را نشان می‌دهد.

رنگ موی برای پوست روشن

رنگ مو مناسب برای پوست های روشن با تناژ سرد

معمولا در این رنگ پوست ها تناژی از رنگ های صورتی، قرمز  یا آبی وجود دارد، پس برای از بین بردن این تناژ قرمزی در پوست باید از رنگ هایی گرمی مانند طلایی استفاده کنید. شما با استفاده از این ترفند تناسب بین صورت و موی خود کرده اید و چهره ای درخشان و شاداب خواهید داشت. اگر جزو افرادی هستید که پوست روشن و سردی دارند هرگز فراموش نکنید که رنگ‌ هایی که قرمزی و صورتی دارد مانند رنگ‌ های مسی، شرابی، رنگ‌ های فانتزی، رنگ‌ های آلبالویی و … برای شما مناسب نیستند پس از انتخاب آنها شدیدا پرهیز کنید.

رنگ موی برای پوست روشن

رنگ مو مناسب برای پوست های روشن با تناژ گرم

افرادی که پوست سفید اما با تناژ گرم دارند باید رنگ‌ هایی انتخاب کنند که زردی پوستشان را از بین برده و تشدید نکند. پس برعکس دسته اول رنگ هایی که تناژ قرمزی دارند برای این نوع پوست ها مناسب هستند و به چهره آنها روح می بخشند. رنگ‌ های مسی، شرابی، رنگ‌ های فانتزی، رنگ‌ های آلبالویی و عسلی برای این افراد شدیدا پیشنهاد می شود.

رنگ موی برای پوست روشن

پوست روشن و چشم قهوه ای

همانطور که در اول مقاله اشاره کردیم علاوه بر رنگ پوست رنگ چشم آیتم بسیار تاثیرگذاری بر روی رنگ مو است. یکی از رایج ترین رنگ های چشم در کشور ما رنگ قهوه ای و یا عسلی است پس با توجه به این نکته جالب است بدانید زیبایی رنگ قهوه‌ ای به خنثی بودن است بنابراین آنها به زیبایی می‌توانند با هر رنگی ترکیب شوند. هرچند، اگر واقعا می‌خواهید رنگ چشم‌ های قهوه‌ ای شما بدرخشد، باید از رنگ‌ های شادی مانند ارغوانی، سبز و طلایی استفاده کنید که آن تضاد لازم را با چشم‌ های خیرکننده قهوه‌ای تیره را به شما می‌دهد.

رنگ موی برای پوست روشن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها