|

خودت رو بشناس!

تست شخصت شناس تصویری؛ بگو اولین حیوونی که دیدی چیه تا ویژگی های پنهانیت رو فاااش کنم!

What do you see in this optical illusion? Animal you spot first says a lot about your personality

اگر دوست داری که اطلاعات تازه ای چه راجع به خودت و چه راجع به دوستات به دست بیاری این تست رو از دست نده که خیییلی خوبه!

لینک کوتاه کپی شد
1
شایانیوز- بدون شک تا به حال بار ها با انواع تست های تصویری رو به رو شده اید، از تست های هوش تصویری گرفته تا تست های روانشناسی تصویری، احتمالا آن دست از تست هایی را هم دیده اید که یک عکس پیش روی شما میگذارند و بعد با توجه به آن چه که در تصویر فوق دیدید در رابطه با شما اطلاعات جالبی را فاش می کند. واقعیت این است که این تست ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند اما با این حال ذهن ما همیشه بر احساسات و عواطف ما کاملا آگاه است به همین خاطر حتا اگر خودمان در رابطه با آن ها صحبت نکنیم ذهنمان به این طریق احساساتمان را به اشتراک میگذارد.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا انجام یک تست شخصیت شناسی تصویری هم می تواند باعث سرگرمی و تفریح شما شود و هم به شما کمک کند تا عواطف خود را بهتر درک کنید. حالا اگر مشتاق هستید که یکی از این تست های جالب را انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید اولین حیوانی که در این تصویر مشاهده کردید چه بوده است؟ سپس ما به شما می گوییم که آن حیوان چه چیز هایی را در رابطه با شما فاش می کند.

تست شخصیت شناسی تصویری

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

تصویر اسب اولین چیزی بود که دیدم

اگر با اولین نگاه متوجه اسب شدید به معنای آن است که شما فردی با اراده و مصمم هستید که به دنبال خواسته و علایقتان می روید. همچنین شما فرد مستقلی هستید که گاها ممکن است تصمیمات آنی و بدون فکر بگیرد با این حال خوب می دانید که در موقعیت های مختلف اجتماعی چطور از پس خودتان بر بیایید.

The Stallion

تصویر خروس اولین چیزی بود که دیدم

مشاهده خروس یه معنای آن است که شما اعتماد به نفس بالایی دارید و دوست دارید تا مهارت های خود را در زمینه های مختلف نشان دهید اما اشتباه نکنید نمی توان گفت که شما اهل خودنمایی هستید. از دیگر ویژگی های شما این است که ذاتا حامی هستید و دوست دارید تا هر طور شده از عزیزانتان حمایت کنید.

The Rooster

تصویر خرچگ اولین چیزی بود که دیدم

به گزارش شایانیوز، اگر در نگاه اول خرچنگ را در تصویر دیدید به معنای آن است که احتمالا شما ظاهری سخت و محکم دارید اما در واقعیت درون شما بسیار نرم و لطیف است و آن طور که نشان می دهید سر سخت نیستید.

The Crab

تصویر آخوندک اولین چیزی بود که دیدم

اگر آخوندکی را در تصویر بالا مشاهده کردید به معنای آن است که احتمالا چندان اهل سر و صدا و محیط های شلوغ نیستید و وقتی آرامش و آسایش در زندگی شما برقرار است بسیار خوشحال و مهربان هستید اما ممکن است که محیط ها و موقعیت های شلوغ و آشفته شما را بهم بریزند. از دیگر ویژگی های شما می توان به هوش خوب و صبر بالایتان اشاره کرد.

The Praying Mantis

تصویر گرگ اولین چیزی بود که دیدم

اگر گرگ اولین حیوانی بود که توجه شما را به خود جلب کرد پس شما ذاتا یک رهبر هستید آن هم از نوع باهوش و نترسش که می خواهد مسیر خود را بسازد. شما از معاشرت کردن با دیگران لذت می برید اما با این حال دوست دارید که هر از چند گاهی هم وقت خود را در خلوت و تنهایی خودتان سپری کنید.

The Wolf

تصویر شاهین اولین چیزی بود که دیدم

اگر پیش از همه تصویر شاهین را دیدید به معنای آن است که شما برای رهبری به دنیا آمده اید. عاشق سفر کردن هستید و اغلب برای افرادی که با آن ها معاشرت می کنید الهام بخش هستید همچنین برای قوی بودن و متعادل بودن در زندگی نیز در بین دوستان و آشنایانتان زبانزد هستید.

The Falcon

تصویر سگ اولین چیزی بود که دیدم

مشاهده سگ در این تصویر به معنای آن است که شما فردی وفادار و مهربان هستید که دوست دارد افراد را از خودش راضی نگه دارد. شما علاوه بر این مهربان و محافظ هم هستید و می خواهید که همیشه از عزیزانتان حمایت کنید.

The Dog

تصویر پروانه اولین چیزی بود که دیدم

اگر اولین حیوانی که توجه شما را به خود جلب کرد یک پروانه است پس شما از آن دست افرادی هستید که زیبایی ها را می بینند و به دنبال زیبایی ها هستند همچنین شما این توانایی را دارید تا از شرایط سخت و دشوار عبور کنید و پس از آن قوی تر و بهتر از قبل ظاهر شوید؛ سایر افراد نیز از قدرت و توانایی های شما برای رشد و بهتر شدن الهام می گیرند.

The Butterfly

تصویر کبوتر اولین چیزی بود که دیدم

اگر ابتدا یک کبوتر را دیدید به معنای آن است که شما فردی مهربان، امیدوار، پاک، آرام و دارای تعادل درونی هستید و به این ترتیب هر کس که با شما وقت می گذراند آرامش و حال خوب را از شما هدیه می گیرد و به همین دلیل هم مردم از وقت گذرانی با شما بسیار لذت می برند.

The Dove

شما کاربران شایانیوز در نگاه اول چه حیوانی را دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خود احساس کردید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها