|

خودت رو بشناس!

تست روانشناسی تصویری؛ اول از همه چی میبینی بگو تا ویژگی های غول طورت رو بگرم

تست های روانشناسی تصویری به ما کمک می کنند تا بعد های مختلف شخصیتیمون رو پیدا کنیم پس اگر شما هم کنجکاو هستید این تست رو انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تست های روانشناسی تصویری معمولا جنبه های جذابی از ویژگی های شخصیتی ما رو فاش می کنند به همین خاطر هم این قبیل از تست های تصویری همیشه بین مردن طرفدار های زیادی دارند. از طرف دیگه تست های تصویری چه از نوع هوشش و چه از نوع روانشناسی طورش یه جنبه سرگرمی دارند که باعث میشه شما از انجام دادن اون ها و ارزیابی خودتون لذت ببرید و برای امتحان کردن یک تست جدید ترغیب بشید.

در ادامه ما یک تست روانشناسی جذاب رو برای شما آماده کردیم که پاسخ دادن به اون و جوابی که می گیرید احتمالا شگفت زدتون خواهد کرد. فراموش نکنید درسته که این تست ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند اما به معنای این نیست که نمی تونند اطلاعات جالبی رو در مورد شما فاش کنند.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که در اولین نگاه چه چیزی را در تصویر مشاهده کردید و باعث جلب توجه شما شد؟

تست شخصیت شناسی

  •  

  •  

  •  

به گزازش شایانیوز، خرگوش یا اردک؟ در نگاه اول چه چیزی را مشاهده کردید؟

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

تصویر یک خرگوش اولین چیزی بود که دیدم

اگر خرگوش اولین چیزی بود که توجه شما را یه خود جلب کرد به معنای آن است که شما از جمله افرادی هستید که دوست دارند تمام عواقب کاری را که می خواهند انجام دهند در نظر بگیرند. به این ترتیب می توان گفت که در تصمیم گیری ها و نحوه زندگی کردن شما منطق از همه چیز مهم تر است و در مقام اول قرار دارد. اگرچه هیچ یک از این موارد ذکر شده به معنای آن نیست که شما فردی بی احساس و سرد هستید بلکه همان طور که گفتیم به منطق خود بیشتر از احساساتتان بها میدهید.

تصویر یک اردک اولین چیزی بود که دیدم

این طور که به نظر میرسد شما در جبهه مخالف دسته قبل قرار دارید به معنای آن که انگیزه های احساسی برای شما ارزش و جایگاه بالایی در زندگیتان دارند. چنانچه خلق و خوی شما به سرعت تغییر می کند تمایل دارید که بیشتر ناگهانی تصمیم بگیرید و از تصمیم های از پیش گرفته شده چندان خوشتان نمی آید.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها