|

تست هوش

هوش تصویری؛ اگه فکر می کنی تیز هستی و باهوش بگو کدوم از این خوشگلااا همسر این آقاست؟

معما

فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید و هوش تصویری شما چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد
15

شایانیوز- یکی از بهترین سرگرمی های جذاب برای دورهمی و مهمانی ها "معما" است که البته می تواند میزان بهره هوشی افراد حاضر در دورهمی ها را نیز بسنجد.که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد.

امروز میخواهیم شمارا با معمایی تصویری که ذهن و چشم را به فعالیت وامی‌دارد همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید و هوش تصویری شما چقدر است؟

در تصویر یکی از این دو خانوم همسر واقعی این مرده و اون یکی خودش رو با کلک و گریم به شکل همسر این مرد درآورده و می خواد همه رو گول بزنه که زن واقعی این مرد اونه. شما 15 ثانیه وقت دارید با دقت به این تصویر نگاه کنید و همسر واقعی این مرد را شناسایی کنید. آماده اید؟ 15 ثانیه شما از همین الان شروع شد!

2-4

جواب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر هم خسته شده اید می توانیم به شما یک راهنمایی کوچیک کنیم؛ باید به خالکوبی گردن دو زن دقت کنید که در کدام قسمت گردن قرار دارد.

15 ثانیه شما به پایان رسید، آیا توانستید همسر آقاهه را شناسایی کنید؟

شما اگر در تصویر عروسی خوب دقت کنید مشاهده خواهید کرد که خالکوبی دقیقا در سمت چپ قرار دارد. لذا زن سمت چپی، همسر واقعی مرد درون تصویر است.

3-3

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    زن سمت راستی زنشه تو چپ و راست بلد نیستی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها