|

انواع استایل با بارانی

انواع استایل با ترنچ کت؛ مانتو پاییزه رو فراموش کن با بارانی جذاب و کلاسیک باش!

انواع استایل با ترنچ کت

پاییز بهترین زمان برای پوشیدن بارانی است زیرا آنها از پارچه های گاباردین، ​​برزنت یا پنبه تولید می شوند و می توانند قطرات باران را دفع کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پاییز بهترین زمان برای پوشیدن انواع بارانی یا ترنچ کت است زیرا آنها از پارچه های گاباردین، ​​برزنت یا پنبه تولید می شوند و می توانند قطرات باران را دفع کنند و در نهایت مانع از نفوذ آب به داخل شوند. ترنچ کت و بارانی یکی از پرکاربردترین و اساسی‌ ترین آیتم‌ هایی است که باید در کمد لباس‌ پاییز و زمستان شما حضور داشته باشد، از مانتو های بدون آستین گرفته تا کت‌ های بارانی کمردار کلاسیک راهکارهای زیادی برای پوشیدن این آیتم بیسیک وجود دارد. شما می توانید از این بالا پوش زیبا به سبک کلاسیک برای مهمانی های رسمی ای مانند مهمانی شب یلدا نیز استفاده کنید و در پاییز هم استایلی زیبا به زیبایی پوشیدن مانتوهای کتی در تابستان داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ترنچ‌ کت‌ ها را می‌ توان جزو میراث نظامی دسته‌ بندی کرد و به جرات می‌توان گفت در میان آن دسته از پوشاک نظامی که وارد چرخه‌ مد شده‌اند ترنچ‌ کت‌ کلاسیک‌ ترین نوع از آن‌ ها است.

بارانی ها همانطور که می دانید دارای استایل ها  قدهای متفاوتی هستند که این تفاوت ها باعث می شود رسمیت و سبک آنها با یکدیگر متفاوت باشد. در نتیجه قبل از انتخاب ترنچ کت برای پاییز به سبک و نوع استفاده خود از آن دقت نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های ترنچ کت آشنا شوید.

استایل یلدا با بارانی

استایل با بارانی

یلدا را با پوشیدن ترنچ کت بلند و کلاسیک زیبا کنید

یکی از انواع بارانی که از قدیم تا به امروز ترند بوده و طرفداران زیادی را در بین خانم ها و همچنین آقایان دارد نوع بلند و کلاسیک آن است. این نوع از ترنچ کت ها دارای استایل رسمی و شیک تری نسبت به نوع های دیگر خود هستند در نتیجه بهترین گزینه برای آیتم مکمل لگ چرمی یا شلوار مشکی اسکینی است. شما می توانید برای شب یلدا یک بارانی بلند و قرمز با یک شلوار مشکی جذب به تن کنید و برای تکمیل این جذابیت از بوت های تخت یا پاشنه بلند استفاده کنید. دقت داشته باشید که اگر بوت تخت را انتخاب می کنید حتما بوت انتخابی دارای استایل کلاسیک باشد نه کژوال و راحتی، زیرا بوت های اسپرت گزینه مناسبی برای ترنچ کت ها نیستند.

استایل با بارانی

استایل با بارانی

برای قدم زدن در پاییز بارانی کوتاه و اسپرت بپوشید

یکی از جذاب ترین آیتم های لباس برای پاییز مخصوصا برای استایل های کژوال و روزمره بارانی های کوتاه و اسپرت هستند. این نوع از بارانی ها به دلیل وزن کم دست و پا گیر نیستند ولی در عین حال بدن شما را گرم نکه می دارند. در استایل کژوال هودی و سوییشرت کلاه‌ دار را هم می‌ توانید زیر این نوع از ترنچ کت ها بپوشید و با دیگر آیتم‌ های کژوال مانند کتانی یا بوت های اسپرت ست کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل پیشنهادی یکی از جذاب ‌‎ترین و ترندترین استایل‌ های لایه‌لایه‌ پاییزی و زمستانی است که هم خانم ها و هم آقایان از آن استقبال می کنند.

استایل با بارانی

استایل با بارانی

کدام مدل بارانی برای قد کوتاه ها و کدام برای قد بلندها مناسب است؟

یکی از رازهای شیک پوشی این است که شما آگاه باشید که چه نوع لباسی و با چه قدی برای فرم اندام و قد شما مناسب است و یا شما را زیباتر نشان می دهد. در مورد بارانی هم همینطور است زیرا ممکن است هر دو مدل ذکر شده در قسمت بالا برای قد و استایل شما مناسب نباشند. بارانی هایی که از زیر زانو تا روی مچ پا بلندی دارند برای افراد قد کوتاه گزینه مناسبی به حساب نمی آیند، این مدل ها بدون شک برای بلند قدها مناسب‌ تر هستند. اما منظورمان این نیست که زنان و مردان قد کوتاه و ریز اندام نمی‌ توانند آن را بپوشند. در واقع زنان قد کوتاه با پوشیدن کت‌ های بلند می‌ توانند این خطای دید را ایجاد کنند که پاهای کشیده و بلندی دارند، البته فقط در صورتی این اتفاق می‌ افتد که کت تا روی مچ پا بلندی داشته باشد. در غیر اینصورت بارانی های کوتاه برای آنها مناسب تر هستند.

استایل با بارانی

استایل با بارانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها