|

پاییز امسال جا مانتو با ترنچ کت تیپ بزن؛ یه عالمه استایل ناب برا روزای بارونی

ترنچ کت یا بارانی لباس مخصوص پاییزه که خیلی راحت میشه باهاش کلی استایل رسمی و غیر رسمیه شیک و جذاب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- فصل پاییز با سرمایی همراهِ که نه اونقدر زیادِ که بشه سراغ پالتو رفت نه اونقدر قابل تحمل که بشه با مانتو سر کرد. توی این فصل یا باید سراغ سویشرت و کت های جین برید و اینا رو روی مانتو بپوشید یا اینکه با ترنچ کت استایل خودتون رو بسازید. ترنچ کت همون بارانی خودمونِ که با پارچه های ضد آبی مانند گاباردین، چرم، پشم، پوپلین، پنبه و کتان ضد آب دوخته میشه و در اصل یک لباس برای افسران ارتش بوده.

اگه میخواین با ترنچ کت یه استایل شیک و جذاب برای خودتون بسازید باید بدونید که اونو با چه آیتم هایی ست کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اصول خوشگل ست کردنش رو بهتون بگیم.

ترنچ کت

ترکیب ترنچ کت با شلوار جین اسکینی و لگ

ترنچ کت با شلوار جین اسکینی ترکیب بسیار جذابی رو میسازن. برای تکمیل این ست میتونید از بوت، نیم بوت یا کتونی استفاده کنید. در زمستان گرمگن، سویشرت و هودی‌ رو هم می‌تونید با ترنچ‌ کت‌ ست کنید و یک استایل لایه‌ لایه‌ جذاب و گرم برای خودتون بسازید. پوشیدن ترنچ کت‌ با لگ، شلوارهای های چرمی و بوت های بلند هم استایل فوق‌العاده جذابی رو براتون می‌سازه.

ترنچ کت

ترکیب ترنچ کت با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند

ترنچ کت بیشتر برای استایل های غیر رسمی و نیمه رسمی مناسبِ اما برای استایل رسمی هم میتونید سراغ کت های ترنچ برید. به گزارش شایانیوز ترکیب کت ترنچ با شلوار راسته یا دمپا گشاد به همراه کفش یا نیم بوت پاشنه بلند از شما یه خانم بی نهایت خوشتیپ میسازه.

ترنچ کت

بایدها و نبایدهای پوشیدن ترنچ کت

ترنچ کت باید کاملا اندازتون باشه؛ پس سراغ کت های سایز بزرگ نرید چون فرم طبیعی و زیبایی بدنتون زیرش پنهان میشه. هنگام خرید ترنچ کت، حواستون باشه که قسمت شانه‌های آن زیاد از حد براتون بزرگ نباشه. آستین ها هم نباید بلند باشه. مدل برگردان یقه هم باید با فرم بدن شما هماهنگ باشه.

ترنچ کت

خانم‌هایی که قد نسبتا کوتاهی دارند باید ترنچ کت هایی بپوشن که حداکثر تا سر زانو باشه؛ ترجیحا بارانی‌های کوتاه انتخاب مناسب‌تری هستند. ترنچ کت‌های با قد متوسط برای هر اندامی مناسب هستند. این مدل از ترنچ کت‌ها هم برای خانم‌هایی با اندام لاغر و هم خانم‌هایی با اندام پر، حتی افراد ریز نقش و یا قد بلند مناسب است. خانم های قد بلند باید ترنچ کت های بلند یا متوسط رو انتخاب کنند.

ترنچ کت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها