|

معرفی انواع استایل هنری

مانتو در استایل هنری؛ فکر نکن اَجق وجق پوشی میشه هنری! سبکش رو بشناس

انواع استایل هنری

شناخت استایل های مختلف در دنیای مد و جهان فشن باعث می‌شود ضمن آشنایی با فرهنگ‌ها و سلایق مختلف بتوانید سلایق خودتان را هم بهتر شناسایی کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از استایل‌ هایی که با بالا بردن اعتماد به‌ نفستان باعث می‌ شوند حس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید استایل هنری است. این سبک خانم های خلاق، آزاد اندیش و طبیعی پسنده به همین دلیل استایل هنری نام گرفته است زیرا افراد هنرمند معمولا همه این ویژگی ها را در خود دارند. در این سبک زیبا شما هیچ محدودیتی ندارید و می توانید لباس های خاص و متفاوتی بپوشید و آنها را با هم ست کنید جالب است بدانید طرفداران این سبک معمولا جزو افرادی هستند که در انتخاب لباس های خود جسورانه و پر ریسک عمل می کنند . حال اگر اعتماد به نفس و جسارت پوشیدن مانتو هنری را در خود می بینید در ادامه این مقاله با معرفی و بررسی چند مدل از استایل های هنری همراه ما باشید.

در صنعت مد استایل هنری به سبکی از لباس پوشیدن اطلاق می‌ شود که در آن آیتم‌ ها، رنگ‌ ها و دیگر عناصر استایل متاثر از مبانی اصلی هنرهای تجسمی شکل گرفته باشند. هنرمندان این مبانی را بکار می‌ برند تابه گونه‌ ای زیبایی شناسانه عناصر هنر را در یک اثرهنری سازمان دهند و با یکدیگر آمیخته کنند.

مانتو هنری

مانتو هنری

چطور استایل هنری داشته باشیم؟ خاص و مرموز لباس بپوشید!

باید بدانید که سبک های دیگری مانند سبک های وینتیج و یا بوهمین نیز شباهت های زیادی به سبک هنری دارند پس اگر طرفدار این سبک ها و یا پوشیدن لباس های رنگ رنگی و متنوع هستید قطعا استایل هنری برای شما بسیار مناسب است. برای اصول اولیه داشتن استایل هنری می توان گفت هنری‌ ها درگیر جریان مد نمی‌ شوند و اجازه نمی‌ دهند که جدیدترین مجموعه‌ یک برند لوکس استایل آن‌ ها را هدایت کند. آن‌ها اغلب لباس‌ های دست‌دوز می‌ پوشند که گاهی توسط خودشان دوخته شده، تزئینات روی لباس‌ های هنری هم کار دست خودشان یا هنرمندان محبوب آن‌ هاست.

مانتو هنری

مانتو صنایع دستی و سنتی؛ با رنگ هایی زیبا و فریبنده

یکی از مانتوهایی که معمولا باعث می شود استایلی خاص و متفاوت داشته باشید مانتو سنتی و دارای پارچه های طرح دار و یا با دست کار شده است. استفاده از صنایع دستی هنری در استایل یکی از ویژگی‌های استایل هنری است؛ پته‌ دوزی، مکرومه، ترمه‌ بافی، چرم‌ های دست‌ دوز، زر دوزی، گل‌ دوزی، سنگ‌ دوزی و مروارید دوزی، بافتنی، قلاب بافی، ملیله‌ دوزی و منجوق‌ دوزی، نقاشی روی پارچه، چاپ‌‌ های دستی و دوخت‌ های سنتی همه تزییناتی است که بر روی مانتوهای هنری می‌ بینید. پس برای داشتن استایل هنری فقط کافی است یک مدل مانتو سنتی و دست دوز با تزئینات ذکر شده را بپوشید و استایلی متفاوت و خاص را تجربه کنید.

مانتو هنری

مانتو هنری مجلسی؛ شیک و امروزی

جالب است بدانید که این سبک از مانتوها معمولا از پارچه های طبیعی و با الیاف نخی لطیف تهیه می شوند و دارای استایل های نسبتا شیکی هستند. تفاوت این نوع مانتو ها با مانتوهای هنری معمولی این است که علاوه بر داشتن آیتم های ذکر شده در قسمت بالا به آنها کمی زیبایی مدرن اضافه شده و نتیجه آن مانتو هنری و شیکی است که امروزه بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. این نوع مانتوها معمولا دارای قد بلند، پارچه های طرح دار، آستین های پفی و یا چین چینی و یا از پارچه های سنتی براق تهیه می شوند و استایل راحتی نیز دارند.

مانتو هنری

مانتو هنری

نقش رنگ در مانتو هنری؛ شاد و با طراوت

یکی از عناصر مهم در استایل های هنری همانطور که در قسمت بالا گفتیم رنگ است. رنگ های تیره و بسیار مرده در این سبک زیبا جایگاهی ندارند. در نتیجه برای داشتن استایل هنری از مانتو رنگی و با طرح های رنگی و شلوغ باید استفاده کنید. برای مثال اگر می خواهید به یک نمایشگاه هنری و یا تماشا یک تئاتر بروید بهتر است از مانتوهای هنری دست دوز و یا تزئین شده با طرح های سنتی با و یک شلوار رنگی استفاده کنید تا ظاهری زیبا و متفاوتی داشته باشید. در چنین استایلی دقت داشته باشید که انتخاب کفش بسیار کار مهمی است زیرا کفش های مجلسی و یا ورنی جایگاهی در این نوع لباس پوشیدن ندارند.

مانتو هنری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها