|

فرنچایز عصر یخبندان

یعنی هنوووز عصر یخبندانُ ندیدی؟ این بمب خنده رو نبینی یه جذاب لعنتی رو از دست دادیا

بعضی از انیمیشن ها به قدری کمندی و خنده دار هستند که میشه بارها و بارها اون ها رو تماشا کرد و هیچ وقت هم خسته یا دلزده نشد مثل عصر یخبندان.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعضی از انیمیشن های سینمایی هستند که هر چه قدر هم از زمان انتشار و روی پرده رفتن آن ها می گذرد باز هم همچنان جزو بهترین انیمیشن ها به حساب می آیند و برای همین هم در هر سنی که باشید از تماشای آن ها لذت می برید، برخی به خاطر این که با آن خاطره دارند و برخی به خاطر این که آنقدر خوش شانس هستند که حس ناب تماشای بار اول آن ها را تجربه می کنند.

دنیای انیمیشن ها بسیار رنگی و پر نشاط است اما غالبا انیمیشن ها موفق در ورای تمامی تصاویر جذاب و سحر آمیزی که نشان می دهند حرف هایی برای گفتن دارند و تماشای آن ها برای کودکان از این بابت نیز هم یک مزیت به حساب می آید مانند انیمیشن درون و بیرون که در سال 2015 به روی پرده رفت و تا به الان هم یکی از بهترین هاست با کلیک روی اینجا می توانید اصلی ترین آموزه های این انیمیشن جذاب را بخوانید.

و حالا یکی دیگر از این دست انیمیشن هایی که هرگز قدیمی نمی شود و هر بار تماشا کردن آن لذت بخش است فرنچایز عصر یخبندان می باشد. این فرنچایز که تا کنون پنج  قسمت آن به همراه یک قسمت اسپین آف ساخته شده علی رغم تمامی پستی بلندی هایی که تجربه کرده است هنوز هم به عنوان یک مجموعه محبوب معرفی می شود.

عصر یخبندان

خلاصه خیلی کوتاه از عصر یخبندان

این فرنچایز جذاب و دوست داشتنی داستان عده ای پستانداران است که در دوره عصر یخبندان به سر می برند و بر حسب اتفاق با هم، هم گروه و بعد هم، هم خانواده میشوند و از این پس در هر یک از قسمت های این فرنچایز داستانی تازه و ماجراجویی ای تازه را با این شخصیت ها تجربه خواهیم کرد. از گسترش خانواده گرفته تا به خطر افتادن جان آن ها و تلاش برای نجات کره زمین و موجوداتی که هنوز زنده هستند.

باز خورد های فرنچایز عصر یخبندان در مجموع

عصر یخبندان شاید تک به تک هیچ کدام نتوانستند امتیازات بسیار بالایی رو از منتقدین به دست بیارند اما تمامی قسمت های آن ها مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت و در گیشه هم فروش خوبی رو تجربه کردند به حدی که تا کنون این مجموعه جذاب موفق شده فروش 6 میلیارد دلاری را تجربه کند که اون رو به یکی از پر درآمد ترین فرنچایز های انیمیشنی تاریخ سینما تبدیل می کند.

عصر یخبندان

امتیازات هر قسمت عصر یخبندان به تفکیک

عصر یخبندان

امتیاز IMDb : 7.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 77 / 100

امتیاز Filimo: 93  / 100

عصر یخبندان: ذوب

امتیاز IMDb : 6.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 57 / 100

امتیاز Filimo: 91  / 100

عصر یخبندان: ظهور دایناسور ها

امتیاز IMDb : 6.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 46 / 100

امتیاز Filimo: 91  / 100

عصر یخبندان: رانش قاره ای

امتیاز IMDb : 6.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 37 / 100

امتیاز Filimo: 93  / 100

عصر یخبندان: مسیر برخورد

امتیاز IMDb : 5.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 18 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 100

عصر یخبندان

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال هیچ یک از قسمت های عصر یخبندان را تماشا کرده اید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها