|

اگه پوستت مثل جنیفر گندمیه این رنگ رژلب ها رو دریاب؛ تو خاصی پس با این اصول خاص تر شو

برای انتخاب رنگ رژلب باید به تناژ پوستتون توجه کنید توی این مطلب میخوایم راجع به تناژ گندمی و رژلب های مناسب این تناژ صحبت کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- احتمالا براتون پیش اومده که از بعضی رنگ ها توی میکاپتون استفاده کردید اما بعد حس کردید که بهتون نمی یاد پس خیلی مهمِ رنگ هایی که برای میکاپتون انتخاب میکنید با رنگ پوست، مو، چشم و البته لباس هاتون هارمونی داشته باشه. انتخاب رنگ مناسب چه برای لباس چه میکاپ باید براساس تناژ پوست صورت بگیره.

خیلیا رنگ پوست رو با تناژ پوست اشتباه میگیرن در حالی که این دو تا با هم فرق دارن. رنگ پوست به رنگی گفته می‌شود که در سطح پوست قرار داره و تیرگی و روشنیش به میزان ملانین پوست بستگی داره اما تناژ پوست رنگ ظریفی است که در زیر سطح پوست قرار گرفته و تغییر نمی‌کنه. در واقع، تن پوست سایه زمینه پوست شماست. ما توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که اگه پوستتون گندمیه چه رنگ رژی بیشتر بهتون می یاد.

انواع تناژ رنگ پوست

قبل از اینکه رژلب های مناسب پوست گندمی رو بگیم بهتره که اول انواع تناژ پوست رو بشناسیم. به طور کلی تناژ پوست یا همان زمینه پوست افراد به سه دسته زیر تقسیم بندی می‌شود:

    تناژ سرد

    تناژ گرم

    تناژ طبیعی یا خنثی

nuzi

روش‌ تشخیص تناژ پوست

اگه بتونید تناژ و رنگ زمینه پوستتون بشناسید خیلی راحت می‌تونید لباس، ‌آرایش و اکسسوری متناسب با پوستتون رو انتخاب کنید. روش‌های مختلفی برای تشخیص تناژ پوست وجود داره که راحت ترینش رنگ رگ ساعدِ. برای این منظور مچ دستتون جلوی نور آفتاب بگیرید و به رگ‌های قسمت داخلی مچتون نگاه کنید:

    اگر رگ‌‌های روی مچ دستتون آبی و بنفش بودند، تناژ پوست شما سردِ.

    اگر رگ‌‌های روی مچ دستتون سبز بودند، تناژ رنگ پوست شما گرمِ.

    اگر رگ‌‌های مچ دستتون رنگی بین آبی، سبز و بنفش بود، تناژ پوست شما طبیعی یا خنثی است.

z

پوست گندمی چه نوع پوستی است؟

افرادی که پوست گندمی دارن تناژ پوستشون گرمِ، رنگ پوست این افراد نه روشن و نه اون قدرها تیره. یکی از خصوصیات عالی رنگ پوست های سبزه و گندمی اینِ که به راحتی در مقابل تابش مستقیم نور خورشید، دچار آفتاب سوختگی نمیشن. همین طور کک و مک های ناشی از آفتاب، کمتر در پوست های گندمی دیده میشه. پوست گندمی طیف های تیره و روشن داره که ما اینجا رژلب مناسب هر طیفی رو بهتون میگیم.

ro

رژلب مناسب پوست گندمی روشن

اگه پوستتون گندمی روشن رژ های آجری، صورتی تیره، ارغوانی و بفنش براتون مناسبِ. همین طور رژ سرخ هم همیشه به عنوان یک گزینه عالی برای پوست های گندمی مطرح است.

di

رژلب مناسب پوست گندمی تیره

اگر به دنبال رژلبی مناسب برای پوست گندمی تیره هستید رژ های قهوه ای تیره یا دارچینی، گزینه ای مناسبی هستند. همین طور رژ قرمز هم یکی از بهترین گزینه ها است. هر آن قدر که رنگ قرمز تیره تر باشه جذابیت بیشتری ایجاد خواهد کرد. به ویژه برای افرادی که دارای رنگ پوست گندمی تیره با چشم ها و موهای مشکی هستند، رژ لب رنگ قرمز، فوق العاده خواهد بود. رنگ قهوه ای مسی هم برای افرادی که پوست گندمی تیره دارند، به عنوان یک شاه رنگ شناخته میشه.

x

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها