|

آشنایی با تناژ رژلب های نود

رژلب نود خیلی باکلاسه ولی شاید هر رنگش بهت نیاد؛ رنگ پوستتو بگو تا رنگ رژتو بگم

رژلب نود

تا حالا براتون پیش اومده که از خودتون بپرسین الان چه رنگ رژی بزنم؟ در این مقاله میخونیم که چه رنگ رژی مناسب کجا و چه چهره ای است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تا حالا برایتان پیش آمده که از دیدن یک نفر این فکر به ذهنتان برسد که رژلبش اصلا با آرایش و یا رنگ پوستش همخوانی ندارد. رژلب یکی از تقریبا اصلی ترین لوازم آرایش ها است؛ تصور کنید میکاپی را انجام دهید ولی در آخر رژلب نزنید چقدر خام و نیمه تمام به نظر میرسد میکاپ صورتتان ؟ در نتیجه برای داشتن یک صورت زیبا و یک آرایش بی نقص اصول استفاده از رژلب و انتخاب رنگ آن را بیاموزید.

آرایش- نود- صدف- بیوتی

آرایش نود برای چه جاهایی مناسب است؟

اصول و ترند های آرایشی روزانه در حال تغییر و آپدیت شدن هستند اما برخی از این ترند ها، مانند آرایش نود Nude، هرگز از مد نمی افتند. زیرا در آرایش های نود هر چه تنوع رنگی کمتر باشد، بهتر است. آرایش نود شامل استفاده از چند رنگ اصلی و خنثی مانند بژ یا هلویی و سایه های مربوط به آنها است. این سبک از آرایش فقط کمی عیب های صورت را می پوشاند و چشم و لب ها را مورد توجه قرار می دهد. به بیان دیگر آرایش نود به سایه‌ های الهام‌ گرفته از رنگ پوست اطلاق می‌ شود، این سایه ها آرایشی طبیعی و در عین حال بسیار سبک را برای شما به ارمغان می آورند.

باید و نباید های انتخاب رژلب نود

یکی از نکاتی که باید هنگام انتخاب رژلب نود به آن دقت شود جنس و رنگ رژ لب است، این نوع رژ لب بهتر است از نوع مایع باشد و برای رنگ هم بهتر است یک رنگ مات یا کرمی را انتخاب کنید البته رنگ پوست شما در انتخاب رنگ بسیار موثر است در ادامه این مقاله به انتخاب رنگ نسبت به پوست هم اشاره خواهیم کرد.

رژلب-نود

رژلب نود را چگونه بزنیم؟

ابتدا برای مرطوب کردن پوست لب از یک پرایمر استفاده کنید زیرا این زیرساخت باعث تمیز تر شدن و ماندگاری طولانی تر رژلب شما خواهد شد. در ادامه آرایش لب را با کشیدن یک X روی بالای لب خود شروع کنید، سپس رژ لب را به گوشه های لب بزنید و همه لب را پر کنید. برای جلوه بیشتر می توانید از یک براق کننده لب شفاف استفاده کنید.

آموزش-زدن-رژلب

رژهای نود مناسب چه رنگ پوستی هستند؟

وقتی می خواهید از رژ لب های نود استفاده کنید باید دقت کنید که تعادل مناسبی بین رنگ انتخابی رژلب با بقیه میکاپ و یا رنگ پوست صورت وجود دارد.

تناژ- رژلب-نود

رژلب و پوست های روشن

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که پوست روشن و مهتاب ای دارید در انتخاب رژ دقت بیشتری کنید زیرا با کوچک ترین اشتباهی در آرایش نود چهره ای بی حال و رنگ پریده خواهید داشت. برای داشتن چهره ای شاداب و زیبا باید از رنگ های نودی استفاده کنید که دارای تناژ صورتی روشن هستند این رنگ ها هم چهره شما را سرحال تر نشان می دهند هم آرایش نود شما را بر هم نمی زنند.

رژلب  و پوست های متوسط

بهترین گزینه برای افرادی که دارای این رنگ از پوست هستند رنگ های هلویی و صورتی است؛ در انتخاب رنگ اطمینان حاصل کنید که رنگ رژلب روشن تر و یا تیره تر از پوست طبیعی شما باشد و هرگز از رنگ هایی که به تناژ پوست شما نزدیک هستند استفاده نکنید.

رژ لب و پوست های تیره

برای افرادی که دارای پوست های تیره و گندمی هستند پیشنهاد می شود به سراغ رژلب های نود تیره تر بروند و برای جلوه دادن بیشتر به لب ها از شاین استفاده کنند. به عنوان نکته آخر توجه داشته باشید که هرگز از رژلب نودی که تناژ خاکستری دارد استفاده نکنید زیرا اصلا همخوانی با نوع پوست شما ندارد.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی