|

استایل ها و مانتوهای دانشجویی

معرفی جدیدترین استایل ها و مانتوهای دانشجویی؛ کی گفته نمیشه خوشتیپ رفت دانشگاه؟

انواع استایل و مانتو دانشجویی

آینده سازان سرزمین ما معمولا تمایل دارند یک استایل متفاوت و شیک برای حضور در محیط دانشگاه داشته باشند. پس به بررسی این استایل می پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دانشگاه به عنوان یک مکان علمی پوشش مخصوص به خود دارد که این استایل دانشجویی معمولا دارای قواعد و قوانین مختص به خود است. دانشگاه مثل مدرسه لباس فرم خاص ندارد اما هر استایلی هم مناسب آن نیست البته لازم به ذکر است که در دانشکده های مختلف هم نیز تفاوت در پوشش وجود دارد برای مثال دانشکده هنر با دانشکده صنایع پوششی متفاوت دارند. از آنجایی که امروزه شیک پوشی و اصول مد و فشن در زندگی جوانان ما بسیار رایج است در این مقاله به بررسی استایلی شیک و مدرن و با توجه به شان و مقام دانشگاه می پردازیم.

مانتو- دانشجویی

ویژگی های استایل دانشجویی

استایل های دانشجویی معمولا به خاطر استفاده روزمره و طولانی مدت ( گاها یک روز کامل ) جزو استایل های کژوال محسوب می شوند زیرا علاوه بر راحتی باید جذاب و شیک باشند. به گفته شایانیوز در این قسمت به چند ویژگی مهم از این استایل پر طرفدار و پرکاربرد توجه می کنیم.

شیک و مرتب بودن

از قدیم گفتن ظاهر شما نشانگر شخصیت شماست، در نتیجه پوشیدن لباس مناسب می‌تواند به ایجاد یک ذهنیت مثبت در دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه کمک کند. در کنار همه این موارد از آینده سازان این مر زو بوم انتظار می رود تا علاوه بر راحتی و رعایت قوانین پوششی دانشگاه همواره شیک و مرتب باشند.

آرایش در استایل دانشجویی

یکی دیگر از مواردی که در استایل دانشجویی نقش بسزایی دارد آرایش و میکاپ صورت است. سعی کنید در استایل دانشجویی خودتون از آرایش غلیظ استفاده نکنید، آرایش غلیظ اصلا مناسب محیط دانشگاه نیست. برای دانشگاه معمولا آرایش های نود و سبک پیشنهاد می شود این سبک از آرایش ملاحت و زیبایی بیشتری به استایل شما می بخشد و در صورت نگه داشتن طولانی مدت روی پوست صورت باعث اذیت و کلافگی در شما نمی شود.

مانتو- دانشجویی

مانتو دانشجویی؛ شیک برو دانشگاه

مانتوهای دانشجویی برخلاف مانتوهای مجلسی معمولا دارای طراحی و پارچه های ساده و بدون زرق و برق هستند. این نوع مانتوها از پارچه هایی با الیاف طبیعی، سبک و خنک تهیه می شوند و معمولا دارای قد بلندی نسبت به مانتوهای دیگر هستند. امروزه اکثر مانتوهای زنانه، آزاد و معمولا جلو باز هستند. در صورتی که می‌ خواهید یک مانتو جلو باز در محیط دانشگاه بپوشید، سعی کنید از یک تیشرت و یا شومیز بلند در زیر آن استفاده کنید تا استایل کژوال و همزمان شیکی داشته باشید.

مانتوهای دانشجویی معمولا از رنگ های تیره و یا خنثی مانند مشکی، سرمه‌ای، خاکستری تولید می شوند البته لازم به ذکر است که اگر قوانین دانشکده شما مثل دانشکده هنر است می توانید از مانتوهای رنگی نیز استفاده کنید.

استایل- دانشگاه

باید و نبایدهای استایل دانشجویی

  • باید از مقنعه برای پوشاندن سر و گردن استفاده شود، توجه داشته باشید که رنگ مقنعه معمولا باید به رنگ تیره (مشکی، سرمه‌ای، خاکستری و غیره) باشد.
  • مانتو و لباس هایی را که برای دانشگاه استفاده می کنید، تمیز و اتو زده نگه دارید.
  • سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که در استفاده طولانی مدت شما را اذیت نکنند، برای مثال تنگ نباشند.
  • لباس های انتخابی ترجیحا از پارچه های نخی و با الیاف طبیعی باشند تا باعث ایجاد حساسیت در مدت استفاده نشوند. برای مثال مقنعه نخی به مراتب بهتر از پلی استر است.

مانتو- دانشجویی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی