|

آشنایی با استایل کژوال و لباس هاش

چه لباس هایی جزو استایل کژوال هستند؛ استایل کژوال بشناس و بهترین خودت باش

استایل کژوال

استایل کژوال استایل روزمره و راحتی است؛ از آنجایی که این استایل دنیای بزرگی از پوشاک را در بر می‌گیرد پس تمام غیر رسمی ها را می توان گفت کژ…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل کژوال همان استایلی است که همه ما هر روز از آن استفاده می کنیم ولی معمولا نمی دانیم که شامل چه اکسسوری ها و لباس هایی می شود. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا هر چه بهتر استایل کژوال را بشناسید و بهترین خود باشید حتی در محل کار یا وقتی که برای انجام روزانه از منزل خارج شده اید.  

وجه مشترک بین تمامی اقلام مورد استفاده در این استایل این است که فرد با آنها احساس راحتی و سبکی داشته باشد. همچنین در این استایل، محدودیت جنسیتی مطرح نبوده و اغلب لباس‌ های این سبک را زنان و مردان می‌توانند به طور مشترک استفاده کنند. دقت داشته باشید که هنگام استفاده از استایل کژوال به مد و ترندهای روز هم توجه کنید و طوری لباس بپوشید که علاوه بر راحتی شیک و آراسته به نظر بیایید.

استایل- کژوال-زنانه-مردانه

استایل کژوال شامل چه تیپ هایی میشود؟

طراحان در طی سال های گذشته ایده های فراوانی برای این استایل پرکاربرد داده اند که خیلی از آنها محبوب و بعضی هم اصلا مورد توجه قرار نگرفته است. ما در ادامه سعی می کنیم به چند مورد از این طراحی ها اشاره کنیم.

تیشرت و شلوار جین برای آقایان

یکی از پر استفاده ترین لباس ها و استایل های کژوال مردانه در فصل های گرم سال تیشرت و شلوار جین است؛ این استایل علاوه بر راحتی چشم نواز است و ظاهر شما را نامرتب نشان نمی دهد. البته این استایل هم مانند تمامی استایل های دیگر باید و نباید های خود را دارد برای مثال : اگر قصد پوشیدن شلوار جین را دارید، بلوز یا تیشرت می‌ تواند انتخاب درستی باشد ولی اگر یک شلوار گشاد را انتخاب کنید، پوشیدن کت‌ های تنگ‌ تر یا کوتاه‌ تر روی لباس‌ های آزاد ظاهرتان را عالی‌ تر می کنند.

استایل-کژوال- راحتی

استایل کژوال زنانه برای مهمونی های دوستانه

به این نکته دقت داشته باشید که استایل کژوال برای مهمونی باید شیک‌ تر از لباس کژوال روزمره باشد، در نتیجه هنگام استفاده از استایل کژوال برای مهمانی به اکسسوری ها نیز دقت کنید استفاده از اکسسوری با حفظ راحتی استایل شما را شیک و نیمه رسمی می کند.

دامن-کژوال

مانتو پای ثابت استایل کژوال روزمره زنانه

یکی از اصلی ترین بخش های استایل خانم ها مانتو است در نتیجه برای داشتن استایل کژوال باید به انتخاب اصلی ترین بخش دقت بسیاری کرد. مانتو های زنانه در انواع مدل ها و طراحی های مختلف تولید می شوند ولی همه آنها برای این استایل مناسب نیستند در ادامه به چند مورد مناسب اشاره می کنیم.

  • مانتو شومیزی : این نوع مانتو یکی از محبوب ترین های فصل تابستان است که اغلب خانم ها فارق از سن و جایگاه اجتماعی به استفاده از آن علاقمند هستند. مانتو شومیزی رسمی نیست و برای تیپ‌ های اسپرت و نیمه‌ رسمی کاربرد دارد؛ این مانتو زنانه غالبا از جنس های نازک و نخی تهیه می شود و بهترین گزینه های تکمیل کردن استایل خود با این مانتوها استفاده از شلوارهای اسکینی است. این نوع شلوار معمولا با مانتو شومیزی آزاد بهترین و چشم نواز ترین ترکیب را دارد، البته دقت کنید از نوع آزاد با نوع جذب این نوع مانتو بهتر است از شلوار راسته یا دمپا استفاده شود. 

مانتو-کژوال

  • مانتو جلو باز نخی : دومین دسته از مانتوهای کژوال که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است مانتوهای نخی و جلوباز هستند. این نوع مانتوها علاوه بر راحتی محدودیتی برای ست شدن با بقیه لباس ها ندارند و معمولا برای ست کردن آنها بهتر است دامن شلواری یا پیراهن برای زیر استفاده شود.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی