|

چطور از چیدمان خونه خسته نشیم؟

اگه از دکور خونَت خسته شدی جای خرید کردن اشکال رو دریاب؛ با این نکات خستگی معنا نداره

اگر درست و حسابی خونه خودتون رو دکور کنید امکان نداره که یه ماه در میون هوس تغیر دکوراسیون و عوض کردن وسایل به سرتون بزنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا حالا شده احساس کنید که از دکور خونتون خیلی خسته شدید و دلتون بخواد تغییر دکوراسیون ایجاد کنید اما بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از چیدمان جدید هم دل زده میشید و دوست دارید که کلا تمام وسایل رو صفر تا صد تغییر بدید و همه چیز رو نو نوار کنید. خب تغییر دکوراسیون خیلی اتفاق خوبی است و می تونه حال و هوای شما رو به کلی تغیر بده، اما نمیشه که هر روز مبل و کنسول و غیره و غیره رو از اینور کشید اون طرف و از اونور کشید این طرف باید دنبال چیدمانی باشید که بتونه برای مدت زیادی رضایت شما رو جلب کنه و خیلی زود باعث خستگیتون نشه.

دکور خونه

جدای از این که شما چه نوع سبک چیدمانی رو برای دکور کردن خونه خودتون در نظر میگیرد مسائل دیگه ای هم هستند که باعث میشند ظاهر خونه شما بسیار دوره ای باشه، به معنی این که خیلی زود تر از چیزی که باید باعث دل مردگی و دل زدگی میشه. توجه داشته باشید که هر چیدمان و هر اسباب و اثاثیه ای بعد از گذشت چند سال قطعا شما رو خسته می کنه و دلتون می خواد که تغییرشون بدید اما بعد از گذشت چند سال، به علاوه این که هر بار جا به جایی لوازم در خونه می تونه حال و هواتون رو عوض کنه پس اگر شما خیلی زود تر از چیزی که باید حتا از وسایل نو خونتون خسته میشید، یا اصلا حالتون با تغیییر دادن جای میز نهار خوری و میز تلویزیون و ... خوب نمیشه مشکل جای دیگه است، یا بهتره بگیم مشکل از چیدمان شماست نه وسایلتون.

به گزارش شایانیوز، در ادامه ما چند نمونه از اشتباهاتی رو که می تونن باعث خسته شدن شما از چیدمان بشند و شما ممکنه در دکور کردن خونه مرتکب بشید باهاتون به اشتراک میگذاریم.

1.اشتباه اول که شما رو خسته می کنه

با دنبال کردن صفحه چیدمان خونه ما مطمئنا بارها و بارها خواندید که ما بر چیدمان اصولی تاکید ویژه ای داریم، یکی از دلایل این تاکید های مکرر هم همین مورد است. چیدمان غیر اصولی باعث ایجاد آشفتگی و بی نظمی میشه که همین بی نظمی می تونه شما رو خیلی زود خسته کنه.

چیدمان غیر اصولی

2. اشتباه دوم که شما رو خسته می کنه

خیلی از افراد هستند که عاشق اکسسوری های مختلف و آیتم های تزئینی جذاب هستند. استفاده از اکسسوری می تونه زیبایی خونه شما رو بسیار بالا ببره اما اگر حواستون نباشه که و در استفاده از اکسسوری زیاد کنید مجددا خونه شما شلوغ و به قول خودمون جمعه بازاری میشه.

اکسسوری

3. اشتباه سوم که شما رو خسته می کنه

برای خرید کردن وسایل خونه باید یک نکته ای رو خیلی بهش توجه داشته باشید اونم اینه که آیتم هایی که خریداری می کنید نه تنها باید از لحال جنس، طرح، بافت و سبک با هم همخونی داشته باشند بلکه از لحاظ تناسب ابعاد با فضا هم همخوان باشند و عدم رعایت این موضوع می تونه حسابی خونه شما رو نا متقارن کنه.

عدم رعایت تناسب

4. اشتباه چهارم که شما رو خسته می کنه

به گزارش شایانیوز، نور پردازی می تونه در زیبا تر شدن و لوکس تر شدن خونه شما به طرز چشم گیری تاثیر بگذاره اما مثل هر مورد دیگه ای نور پردازی اشتباه می تونه خونه شما رو خسته کننده و به عبارتی دل زدتون کنه. به علاوه فراموش نکنید که استفاده از نور طبیعی هم در خونه خیلی مهمه.

نور پردازی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگه ای هست که برای چیدمان مبلمان خونه باید رعایت بشه؟ تجربیات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها