|

اگه یه اتاق خواب دلباز با کلی حس خوب میخواین اینا رو رعایت کنید؛ ژورنالی دیزاین کنید

از اون جایی که اتاق خواب مهم ترین قسمت خونه و محل استراحتِ باید بتونید به بهترین شکل دیزاینش کنید تا وقتی واردش میشید احساس آرامش کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلیامون بعد از فعالیت های روزانه برای کسب آرامش و تجدید قوا به اتاق خوابمون پناه می بریم بعضیا هم که توی خونه کار میکنن اتاق خوابشون محل کارشون هم هست و تایم بیشتری رو توش میگذرونن پس خیلی مهمِ که اصولی دیزاینش کنیم تا وقتی واردش میشیم احساس آرامش کنیم.

توی این مطلب میخوایم یه سری فاکتورهای مهم در خصوص دیزاین اتاق خواب رو بهتون بگیم تا بتونید فضایی دلباز که توش پر از حس آرامش باشه رو طراحی کنید پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

رنگ های تیره و جیغ ممنوع

بهتره برای رنگ دیوار ها و آیتم های موجود توی اتاق خواب مثل پرده، روتخی و ... دنبال رنگ های ملایم باشید مخصوصا اگه اتاق خوابتون کوچیکِ. اگه اتاقتون بزرگِ و میخواین از رنگ های تیره هم استفاده کنید لطفا زیاده روی نکنید. توی اتاق خواب های بزرگ برای رنگ آمیزی دیوار ها میتونید یکی از دیوار ها مثل دیوار پشت تخت خواب رو با رنگ تیره و دیوار های اطراف رو با رنگ های روشن تر رنگ آمیزی کنید.

shu

اتاق خوابتون رو پر از اکسسوری نکنید

رعایت سادگی و پرهیز از شلوغی یکی از مهم ترین نکات در چیدمان هر فضایی است پس اتاق خوابتون پر از اکسسوری نکنید. به گزارش شایانیوز برای دیزاین اتاق خواب میتونید از دو تا آباژور، یک گلدان و چنتا قاب عکس استفاده کنید.

ta

روی میز آرایش رو شلوغ نکنید

قرار نیست همه لوازم آرایشی رو روی میز آرایشتون بچینید میتونید ضدآفتاب، رژ لب و کرم پودری که برای آرایش روزانه استفاده می کنید رو روی میز آرایش بذارید باقی لوازم آرایش رو به داخل کشو منتقل کنید. برای سر و سامان دادن به لوازم آرایش میتونید از نظم دهنده ها هم استفاده کنید.

ff

رنگ ها رو بی ربط کنار هم به کار نبرید

اگه میخواین اتاق خوابتون شیک و اصولی دیزاین کنید باید حواستون به رنگ هایی که استفاده می کنید باشه و رنگ هایی رو به کار ببرید که با هم هارمونی دارن. برای دیزاین اتاق خوابتون از سه تا رنگ استفاده کنید اگه بیشتر از این تعداد باشه فضا شلوغ میشه. تکرار رنگ ها میتونه حس آرامش رو انتقال بده.

U

از پرده های ضخیم و تیره استفاده نکنید

به جای پرده های ضخیم و خیلی شلوغ از پرده های ساده مثل حریر استفاده کنید تا هم نور وارد اتاق بشه و هم ظاهری شیک و زیبا داشته باشه.

q

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها