|

اتاق خواب خود را چطور دکور کنیم؟

اتاق خواب ژورنالی میخوای اما تو چیدمانش موندی؟ چند تا نکته داره که رعایت کنی تو جیبته

خیلی از افراد هستند که همه فکر و ذهنشون رو میگذارند برای چیدمان و دکوراسیون اتاق پذیرایی و سالن نشیمن اما اتاق خواب هم فضای بسیار مهمی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با دنبال کردن صفحه چیدمان خونه ما مطمئنا تا به حال متوجه شدید که در دکوراسیون خونه هیچ چیزی مهم تر از این نیست که شما احساس آرامش و راحتی داشته باشید و از زمانی که تو خونه سپری می کنید نهایت لذت رو ببرید؛ با این وجود در کنار همه این موارد یک موضوع دیگه هم برای خانم ها و آقایون خوش سلیقه وجود داره اونم اینه که دوست دارند خونه خودشون رو جوری دکور کنند که به قول خودمون ژورنالی و لوکس باشه، از آشپزخونه ژورنالی بگیر تا داینینگ روم.

اتاق خواب

یکی از فضاهایی که در خونه خیلی مهمه و باید برای چیدمانش توجه ویژه ای به خرج داد اتاق خواب است، به خاطر این که اتاق خواب محل آرامش و خواب شماست و شما باید فضایی رو که برای استراحت شبانگاهیتون در نظر میگیرد حتما به چیدمانش توجه داشته باشید تا بتونه بهتون احساس امنیت و آرامش خاطر بده. حالا که چیدمان اتاق تا به این اندازه مهمه پس با ما همراه باشید تا ما بهتون بگیم با رعایت چه نکاتی در چیدمان می تویند اتاق خواب خودتون رو مثل ژورنال ها و مجله ها شیک و جذاب کنید.

1.اتاق خواب ژورنالی با روتختی مناسب

مسلما در یک اتاق خواب هیچ چیزی مثل تخت جلب توجه نمی کنه به همین خاطر باید حواستون به روتختی ای که انتخاب می کنید باشه. برای اینکه اتاقی ژورنالی داشته باشید بهتره که از روتختی های شلوغ با رنگ های متعدد دوری کنید و در عوض برید سراغ روتختی های ساده که ظاهر شیک تری دارند.

روتختی ساده

2.اتاق خواب ژورنالی با فرش مناسب

سالن پذیرایی، داینینگ روم و یا اتاق خواب فرقی نمی کنه در هر حالت فرش می تونه نقطه عطف فضای مورد نظر شما باشه پس باید به طرح، رنگ و از همه مهم تر ابعادش توجه ویژه داشته باشید. از فرش های خیلی کوچیک یا فرش های خیلی بزرگ که کل اتاق رو می پوشونند استفاده نکنید.

فرش

3.اتاق خواب ژورنالی با کوسن های زیبا

کوسن ها برای جلوه دادن به فضا خیلی تاثیر گذارند به خاطر این که شما می تونید به کمک چند تا کوسن و شال، هم طرح و هم رنگ به فضای اتاق خوابتون اضافه کنید و به این ترتیب اون رو از یکنواختی در بیارید.

کوسن

4.اتاق خواب ژورنالی با پاتختی زیبا

اگر اتاق خوابتون فضای کافی داره حتما سعی کنید که از یک یا دو پاتختی در اطراف تختتون استفاده کنید اما حواستون باشه که برای روی اون ها باید تزئینات درنظر بگیرید؛ بهتره که از گلدون، شمع، آباژور و وسایلی از این دست استفاده کنید.

پاتختی

5.اتاق خواب ژورنالی با پرده زیبا

به گزارش شایانیوز، اگر اتاق خوابتون پرده داره به جای پرده های کلفت و خیلی شلوغ از پرده های ساده مثل حریر استفاده کنید تا هم نور وارد اتاق بشه و هم ظاهری شیک و زیبا داشته باشه.

پرده

6.اتاق خواب ژورنالی با میز آرایش مرتب

حتما دیدید که خیلی از خانوم ها عادت دارند روی میز آرایششون رو با انواع و اقسام لوازم آرایشی پر کنند اما بهتره به جای این کار با یه سینی نظم دهنده که ضروری ترین چیز ها درش قرار میگیره و چند تا اکسسوری ساده و شیک زیبایی میز آرایشتون رو بیشتر کنید.

میز آرایشی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه موارد دیگری هست که میشه در طراحی و چیدمان یک اتاق خواب ژورنالی استفاده کرد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها