|

یه عالمه استایل شیک با مانتوی کرم؛ با رنگ اعتماد و اطمینان لاکژِری تیپ بزن

خانوم های خوش سلیقه اگه به دنبال یه استایل شیک و جذاب واسه تابستون هستید از رنگ کرم غافل نشید چرا که میتونه حسابی خوشتیپتون کنه.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- کرم یکی از رنگ های پرطرفدار در دنیای مدِ که ست کردنش اصلا سخت نیست چرا که رنگی خنثی است بنابراین مثل مشکی با اکثر رنگ ها هارمونی جذابی رو میسازه؛ البته ست کردنش به اندازه مشکی آسون نیست چون بسیار کم‌ رنگِ و باید دقت کنید ترکیبی ازش بسازید که بی‌روح نباشه.

کرم از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری رو شامل میشه. افراد علاقه مند به این رنگ معمولا ایده پرداز هستند و اکثرا به دنبال شاد بودن و شاد کردن دیگرانند و در کل انسان های مثبت اندیشی هستند که باعث روحیه بخشیدن به  دیگران میشن.

اگه میخواین با مانتوی کرم یه استایل خیلی شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

1- برای ست کردن رنگ کرم ابتدا باید بدونید که پوستتون در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. برای این کار به رگ دستتون دقت کنید. اگه رنگش مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوستتون در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیره.  رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ.

yu

2- کرم علاوه بر مشکی و سفید با رنگ های مثل زرشکی، سبز، آبی، سرمه ای، نارنجی، صورتی و قهوه ای هم ترکیب جذابی رو میسازه. علاوه بر این ست کردن این رنگ جذاب با سایه های خودش یعنی نخودی، شتری و بژ هم نتیجه خوبی بهتون میده. پاستیلی ها هم گزینه بسیار خوبی واسه ست کردن با کرم هستند. نعنایی، صورتی کم‌رنگ، آبی کم‌رنگ، اسطوخودوس، هلویی و لیمویی بهترین رنگ‌های پاستلی برای ترکیب با کرم می باشند.

i

3- مانتوی کرم یه گزینه عالی برای روزهای گرم تابستونِ. اگه مانتوی کرم دارید میتونید با شلوارهای رنگ روشن مثل سفید، عاجی و بژ ستش کنید. اگر جین دوست دارید، هم جین روشن و هم تیره با مانتوی کرم ترکیب زیبایی رو میسازه. شومیز سفید و شلوار جین سفید هم ترکیب جذابی رو با مانتوی کرم ایجاد می‌کنند. دو ترکیب زیبای دیگه برای مانتوی کرم، شلوار صورتی روشن یا شلوار کتان قهوه‌ای روشنِ.

u

4- به گزارش شایانیوز اگه بخش اصلی پوششتون کرمِ بهترِ برای کیف و کفش از رنگ‌های گرمی مثل قرمز، سرخابی، نارنجی استفاده کنید. البته کفش‌هایی با رنگ‌های مشکی، سرکه ای، سفید، نقره‌ای و طلایی مات هم مناسب ست کردن مانتو کرم هستند.

y

e

q

u

io

i

Unt

p

hjgj

kjhl

uy

gd

fd

fda

bvb

bb

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی