|

اصول شیک پوشی

یه عالمه استایل شیک با مانتوی مشکی؛ با رنگ اقتدار و قدرت استایلی بساز تماشایی

مانتوی مشکی از اون آیتم های کار راه اندازیه که حداقل یه دونه ازَش باید توی کمد هر خانومی باشه چرا که میشه یه عالمه استایل جذاب باهاش ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مانتوی مشکی از اون رنگای جذابی است که همه خانوم ها باید حداقل یکی ازش توی کمدشون داشته باشن چرا که برای هر موقعیتی مناسبِ. مانتوی مشکی به دلیل رنگ خنثی ای که داره به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. علاوه بر این مواقعی که سردرگم هستید و نمیدونید چی بپوشید به دادتون میرسه و خیالتون راحتِ که میتونید باهاش یه استایل توپ واسه خودتون بسازید.

یکی دیگه از مزیت های مانتوی مشکی اینِ که شما رو لاغرتر و کشیده تر نشون میده. پس اگه قدتون کوتاهِ یا تپل هستید از این رنگ جذاب غافل نشید. مشکی از اون رنگ هایی است که میتونه استایلتون لوکس و گرون قیمت نشون بده دقیقا به همین خاطر همیشه توی مهمونی ها و مجالس رسمی اکثرا مشکی میپوشن.

U

اگه میخواین با مانتوی مشکی یه استایل خیلی شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

1- بعضیا وقتی مانتو مشکی میخرن پیش خودشون میگن که همه رنگا که با مشکی خوب میشه این جمله تا حدود زیادی درستِ اما مسلما مشکی در کنار بعضی رنگ ها جذاب تر میشه. اگه بخوایم چنتا از رنگ هایی که هامونی زیبایی رو با مشکی می سازن نام ببریم میتونیم به سفید، قرمز، کرم، طوسی و کالباسی اشاره کنیم.

2- اگه به استایل مونوکروم یا تک رنگ پوشیدن علاقه دارید مشکی یکی از بهترین رنگ ها واسه این استایلِ. اما حواستون باشه لباس مشکی با تناژ های مختلف نپوشید چون ظاهری شلخته و نامرتب بهتون میده.

z

3- به گزارش شایانیوز قبل از انتخاب مانتو مشکی به این نکته توجه داشته باشید، که هر مدل مانتو مشکی‌ای مناسب شرایط فیزیکی شما نیست. اگر اندام شما گلابی شکلِ، بهترِ از مانتوهای کوتاه استفاده نکنید. اگر قد کوتاه هستید مانتو خیلی بلند براتون مناسب نیست.

4- این روزا که در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی هستیم حتی کسایی که لباس مشکی دوست ندارن دلشون میخواد یه استایل سنگین رنگین با لباس مشکی برای خودشون بسازن. همون طور که می دونید مانتوی مشکی هم مثل هر رنگ دیگه طرح ها و مدل های مختلفی داره حالا اگه شما میخواین برای ماه محرم مشکی بپوشید باید حواستون به مدلش باشه و اونی رو انتخاب کنید که خیلی کوتاه نباشه. سراغ مدل های اسپرت و عروسکی هم نرید مانتوهای مروارید دوزی شده، گلدوزی شده، پولک دوزی شده، آستین کلوش و آستین پفی واسه ماه محرم مناسب هستند. پارچه های شاین دار هم گزینه خوبی می باشند.

i

عکس از صفحه mehrbanooo_shop , mantoshik_

5- فقط لباس مشکی نیست که با همه چیز ست میشه؛ بلکه اکسسوری‌های مشکی هم بسیار متنوع هستند و توانایی ست شدن با انواع مختلف لباس‌ها و استایل‌ها را دارند. از اکسسوری‌های مشکی مانند عینک، ساعت، کیف، دستکش و… برای اضافه کردن جذابیت و کلاس به استایلتون استفاده کنید. اگر هم لباستون مشکیه از اکسسوری های رنگی برای جذاب تر شدن استایلتون استفاده کنید.

i

g

j

I

in

f

g

uu

 اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها