|

یه عالمه استایل شیک با مانتوی سفید؛ با رنگ امید و آرامش استایل لوکس و نو بساز

سفید یه رنگ جذاب و خوشگلِ که خیلی راحت میتونه یه استایل لوکس و شیک براتون بسازه فقط کافیه اصول ست کردنش بلد باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شاید شما هم جزء افرادی باشید که یه کمد پر از لباسای جور واجور و خوشگل دارن اما در نهایت از تیپشون راضی نیستند. همون طور که میدونید انتخاب لباس شیک و زیبا خیلی کار سختی نیست مهم تر از انتخاب لباس های زیبا اینِ که بتونید آیتم های مختلف با هم ترکیب کنید. در واقع سخت ترین قسمت ساختن یه استایل شیک ست کردن آیتم ها است که از عهده هرکسی برنمی یاد. آیتم های پوشش خانم های ایرانی در بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است. برای داشتن یه استایل شیک باید این آیتم ها رو طوری انتخاب کنید که از لحاظ جنس، رنگ و مدل با هم هارمونی داشته باشن. در بین این آیتم ها مانتو از همه مهم ترِ؛ بنابراین بهتره همیشه اول مانتو رو انتخاب کنید بعد بقیه آیتم ها رو باهاش ست کنید.

همون طور که واقفید خوشتیپ شدن توی تابستون سخت تر از فصل های دیگه است چرا که باید علاوه بر شیک بودن آیتم ها و هارمونی داشتنشون به خنک بودنش هم توجه کنید. به خاطر همین توی تابستون اکثرا دنبال رنگ های روشن میرن. امروز قراره اصول ست کردن با روشن ترین رنگ یعنی سفید بهتون یاد بدیم و یه سری بایدها و نبایدهای مهم راجع به رنگ جذاب بهتون بگیم.

k

اگه میخواین با مانتوی سفید یه استایل خیلی شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

1- اولین مزیت انتخاب رنگ سفید برای مانتو اینِ که با گرم شدن هوا رنگ های روشن کمتر گرما رو جذب میکنن در نتیجه کمتر احساس گرما می کنید.

2- پیدا کردن ترکیب‌های رنگی درست، اولین و مهم‌ترین قدم برای داشتن استایلی شیک و جذابِ. همون‌طور که می‌دونید، سفید رنگی خنثی است که به راحتی با رنگ‌های مختلف قابلیت ست شدن داره و هر رنگی که باهاش ترکیب بشه رو به زیبایی نشون میده اما مسلما با بعضی رنگ ها جذاب تر میشه. سفید در کنار رنگ‌های پاستیلی مثل آبی آسمانی، یاسی و صورتی بسیار جذاب میشه. اگه نمیخواین پالت رنگیتون خیلی روشن باشه رنگ هایی مثل زرد، نارنجی، سرمه ای، بنفش تیره، سرکه ای و قرمز هم در کنار سفید هارمونی زیبایی رو ایجاد میکنه.

f

3- یکی از ساده‌ترین ترکیب‌های رنگی برای ست کردن در استایل‌های مختلف ترکیب سیاه و سفیدِ؛ ترکیبی هماهنگ که میتونه در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز باشه. اگر به مراسم خاصی دعوتید و نمی‌دونید چی بپوشید، یکی از ساده‌ترین انتخاب‌ها براتون استایل سیاه و سفیدِ. تیپ سفید و مشکی هم برای مهمونی های رسمی و دوستانه خوبه هم برای محیط های اداری و دانشگاه. کلا انتخاب این دو رنگ در کنار هم انتخاب هوشمندانه ای است که شیک پوشی شما رو تضمین میکنه.

4- بهترِ با مانتو سفید از اکسسوری های ظریف استفاده کنید. اگه میخواین استایل مونوکروم یا تک رنگ داشته باشید، سعی کنید از اکسسوری ها و جواهرات شاین استفاده نکنید. اکسسوری های مرواریدی میتونن آپشن خوبی برای تکمیل استایل سفید باشن.

lkl

5- ست کردن کیف و کفش با مانتوی سفید تا حد زیادی به نوع استایل شما بستگی داره. در حالت کلی بهترِ از کیف و کفش‌های رنگ روشن استفاده کنید. البته رنگ‌های مشکی، سرکه‌ ای، طلایی و نقره‌ ای هم با مانتو سفید بسیار مناسب هستند.

k

b

n

k

 

nhj

kjl

o

G

in

g

IM

x

j

g

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​ 

نویسنده: لیلا ارژنگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی