|

ترکیب رنگی های خاص و چشمگیر

با این ترکیب رنگا تابستون وِلوله به پا کن؛ الکی فقط یه مانتو مشکی نکش به تَنت

داشتن یک استایل رنگی علاوه بر زیبایی به شما اعتماد به نفس و احساس خوبی هم میده پس خودتون رو به رنگای تکراری محدود نکنید و جسارت به خرج بدید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- تابستون اگرچه گرمی هوا تو تابستون انقدر زیاد میشه که ما یه روزهایی دیگه کلافه و آزرده فقط کی کیمونه که کارهامون تموم شه و بریم خونه زیر باد کولر استراحت کنیم اما یکی از زیبا ترین فصل های خداست. تابستون یه مدلی زیباست که انگار موقع خلقت هرچه رنگ بوده پاشیدن تو زمین حالا که همه جا انقدر زیبا و رنگی رنگی است واقعا حیف نیست که شما با تیپ و استایل های تک رنگ و غالبا هم تیره خودتون رو از طبیعت جدا کنید؟ اون هم در حالتی که می تونید با الهام از طبیعت کلی تیپ و استایل شیک و رنگی بسازید؟! به علاوه اینکه پوشیدن لباس های رنگی و شاد اصولا لباس های خنک تر و در نتیجه راحت تری هستند.

این رنگ ها رو با هم ست کن

با این اوصاف این یه واقعیته که خیلی از ماها متاسفانه بلد نیستیم تا چه طور از رنگ ها در استایلمون استفاده کنیم و جوری رنگ ها رو با هم ست کنیم که هم شیک باشند هم تناسب و همخونی داشته باشند. از اونجایی که این موضوع خیلی اهمیت داره ما می خوایم تا بهتون چند تا از بهترین رنگ هایی رو که می تونید تو تابستون باهاشون استایل کنید به شما معرفی کنیم و چند تایی هم استایل به شما نشون بدیم تا بتونید از شون کلی ایده خوب و کاربردی بگیرید.

1.این ترکیب رنگ رو امتحان کن، نارنجی و سرمه ای

سرمه ای یک رنگ بسیار سنگین اما کاربردی است به خاطر این که هم تیره است و هم نسبتا خنثی اما نه مثل مشکی و همون تناژ محو آبی ای که داره باعث میشه روح تازه ای در اون دمیده بشه. حالا یکی از بهترین رنگ هایی که میشه برای ست کردن با سرمه ای ازش استفاده کرد قطعا قرمز است اما شاید فکر کنید این ترکیب رنگی کمی تکراری شده پس به جای قرمز، نارنجی رو امتحان کنید.

این رنگ ها رو با هم ست کن

2.این ترکیب رنگ رو امتحان کن، سرخابی و کرم

به گزارش شایانیوز، کرم رنگی خنثی است که می تونه ظاهر شما رو شیک و های کلاس کنه به علاوه این که ست کردن با اون هم خیلی کار راحتی است و شما رو به زحمت نمی اندازه. شما می تونید خیلی راحت کرم رو با انواع آبی، سبز، قرمز و ... ست کنید اما پیشنهاد ما به شما سرخابی است.

این رنگ ها رو با هم ست کن

3.این ترکیب رنگ رو امتحان کن، آبی و لیمویی

همون طور که می دونید در سطح جهان آبی به عنوان محبوب ترین و پر طرفدار ترین رنگ شناخته میشه پس اگر دنبال یک تیپی هستید که هر کسی با دیدنش عاشق استایل شما بشه آبی یکی از بهترین گزینه هاست. برای ست کردن با اون هم بهتره که رنگ زرد لیمویی رو انتخاب کنید که هم فوق العاده خاصه و هم بسیار متناسبه ماه های تابستونی است.

این رنگ ها رو با هم ست کن

4. این ترکیب رنگ رو امتحان کن، سرخابی و سبز

بهار و تابستون امسال یکی از ترندی ترین رنگ هایی که میتونید استفاده کنید سبز است. سبز رنگ بی نظیری است که می تونه ظاهر و پوشش شما رو به راحتی از معمولی به یه استایل فشن و خاص تبدیل کنه پس با خیال راحت برید سراغ این رنگ و تو استفاده ازش دست و دلبازی به خرج بدید. برای اینکه ترکیب رنگی استایلتون هم کامل بشه سرخابی رو به استایلتون اضافه کنید که معجزه می کنه.

این رنگ ها رو با هم ست کن

5. این ترکیب رنگ رو امتحان کن، آبی و نارنجی

نارنجی و آبی دو تا رنگ بسیار پر زرق و برق هستند که همنشینی اون ها در کنار هم می تونه ظاهر شما رو هم رنگی پنگی کنه و هم بسیار شیک و تجملاتی. از لحاظ تناسب این رنگ ها در کنار هم، هم نیازی نیست نگران باشید که غوغا به پا می کنه.

این رنگ ها رو با هم ست کن

عکس ها از صفحه: maat.designnn

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها