|

آنچه باید در رابطه با کرم های ضد آفتاب بدانیم

عضو هایی که فراموش می کنید به ضد آفتاب نیاز دارند؛ نکته های مهم برای تعطیلات تابستانی

Places You're Missing When You Apply Sunscreen

ما به شما معمول ترین نواحی بدن را که غالبا فراموش می شوند باید آن ها را بوسیله کرم ضد آفتاب پوشش داد معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- با آغاز ماه های گرم سال و نزدیک شدن به فصل تابستان استفاده ی ما هم از کرم های ضد آفتاب بیشتر می شود اما  نکته ای که در رابطه با کرم های ضد آفتاب وجود دارد این است که معمولا برخی از نکته های ساده اما بسیار ضروری در رابطه با این کرم ها را فراموش می کنیم، نکته هایی که از آن ها با عنوان " اشتباهاتی که هنگام استفاده از ضد آفتاب مرتکب می شویم " یاد می کنیم.

یکی از مهمترین اشتباهاتی که بسیاری از افراد مرتکب آن می شوند این است فقط در روزهای آفتابی از آن ها استفاده می کنند در حالی که متخصصان پوست و مو تاکید دارند که شما باید بدون توجه به وضعیت آب و هوایی هر روز و هر روز از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید و آن  را هر دو ساعت یکبار تمدید کنید.

عضو هایی که فراموش می کنید به ضد آفتاب نیاز دارند

اشتباه دیگر این است که اکثر افراد فکر می کنند فقط باید کرم های ضد آفتاب را بر روی گونه و پیشانی خود بمالند اما این اصلا کافی نیست. اتفاقا متخصصان بر این باورند که بسیاری از مناطقی که شما آن ها را بی اهمیت می دانید در دسته ی مناطقی هستند که مستعد ابتلا به سرطان پوست می باشند. بنابراین خیلی مهم است که شما هنگام استفاده از کرم ها ضد آفتاب مراقب باشید که تمامی نواحی را پوشش دهید به خصوص حالا که با وجود آفتاب تند تابستان زمان مسافرت رفتن ها و در ساحل نشستن ها آغاز می شود.

به گزارش شایانیوز، در ادامه ما به شما معمول ترین نواحی بدن را که غالبا فراموش می شوند باید آن ها را بوسیله ی کرم ضد آفتاب پوشش داد معرفی می کنیم.

هفت عضوی که فراموش می کنیم به ضد آفتاب نیاز دارند:

1.گوش ها

شاید مهم به نظر نرسند ولی حتا اگر موهایتان را روی گوش هایتان میریزید باید بدانید که گوشه ها در معرض خطر هستند بنابراین حتما مهم است که شما به قدر کافی از کرم ضد آفتاب بر روی گوش هایتان استفاده کنید.

2.پلک ها

پوست اطراف چشم بسیار نازک می باشد به همین خاطر هم در خطر ابتلا به سرطان پوست و علائمی نظیر چین و چروک همچنین لکه های خورشیدی قرار دارند. بسیاری از مردم فراموش می کنند که باید پشت پلک هایشان را کرم ضد آفتاب بزنند و یا به خاطر حساسیت این نقطه از اعمال کرم خودداری می کنند. اما پلک ها بسیار بیشتر از آنچه که فکر می کنید در معرض نور خورشید قرار دارند و حتا اگر شما به طور مداوم از عینک آفتابی استفاده می کنید ولی همچنان کرم ضد آفتاب مهم است.

عضو هایی که فراموش می کنید به ضد آفتاب نیاز دارند

3.لب ها

احتمالا یکی از مواردی که اصلا به آن فکر نکرده اید لب هایتان می باشد بسیاری از افراد حتا لب ها را به عنوان پوست نمی شناسند اما متاسفانه سرطان پوست می تواند حتا از طریق لب ها نیز بروز پیدا کند. البته ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید بلکه بهتر است از بالم لب های حاوی SPF دار استفاده نمایید.

4. گردن

ممکن است به تمام صورت خود کرم بزنید اما فراموش کنید که گردنتان را هم به کرم آغشته کنید و یا اینکه اصلا احساس نیاز نکنید اما چه زمانی که در سطح شهر هستید و چه زمانی که برای تعطیلات به مسافرت رفته اید و نوع پوششتان تغییر می کند در هر حال مهم است که از کرم ضد آفتاب بر روی پوستتان استفاده کنید.

5.پا ها

حالا که هوا گرم شده است پوشیدن صندل و کفش های جلو باز بسیار پر کاربرد و زیبا هستند اما در این صورت نباید فراموش کنید که باید پاهایتان را به کرم آغشته نمایید.

عضو هایی که فراموش می کنید به ضد آفتاب نیاز دارند

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هرچند کرم های ضد آفتاب می توانند زیبایی شما را حفظ کنند اما فقط محصولی برای حفظ زیبایی نیستند بلکه برای سلامت شما هم مهم می باشند پس بیشتر به آن توجه کنید.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها