|

اصول شیک پوشی

خوشگل خانوم اگه میخوای حسابی جذاب و خاص شی؛ مانتوی قرمزتُ با کِرم اینجوری ست کن!

مانتوی زرشکی

ترکیب کرم با قرمز یک ترکیب متعادل از رنگ های سرد و گرم به شما می دهد و یک استایل شیک و جذاب از شما می سازه.

لینک کوتاه کپی شد
2

قرمز یکی از محبوب ترین رنگ ها است که نماد زندگی است و میشه گفت یکی از اولین انتخاب ها برای بسیاری از بانوان می باشد. این رنگ هیچ وقت از مد نمی افته و با خیلی از رنگ ها هارمونی داره. اگه اهل پوشیدن لباس قرمز هستید میتونید اونُ با رنگ های مشکی، سفید، زرد، کرم، خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز و طوسی به راحتی ست کنید. 

به گزارش «شایانیوز»، خوبی رنگ قرمز اینِ که میتونید اونُ با انواع رنگ‌های روشن و تیره ست کنید و بهترین استایل های اسپرت و رسمی را در تمام فصول برای خودتون بسازید. علاوه بر این همه جا میتونید بپوشیدش خلاصه لباس قرمز حسابی براتون کار راه اندازه پس ازش غافل نشید. 

ترکیب رنگ قرمز با مشکی، سفید و طوسی رو احتمالا زیاد دیدید اگه میخواین با مانتوی قرمز یه استایل شیک برای خودتون بسازید و دنبال یه رنگ جدید هستید که هم شیک باشه هم بتونه انرژی قرمز کنترل کنه یعنی نمیخواین خیلی تو چشم باشید پیشنهاد ما به شما رنگ کرمِ. ترکیب کرم با قرمز یک ترکیب متعادل از رنگ های سرد و گرم به شما میده و یک استایل شیک و جذاب براتون می سازه.

این ترکیب رنگ یک بار امتحان کنید مطمئن باشید که عاشق میشید. کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشه.

IMG_20220221_171802

رنگ کرم با بیشتر طیف های خانواده قرمز هماهنگی خوبی داره اما بهترِ هنگام استفاده از این رنگ در کنار قرمز، از ته‌ رنگ‌های قرمز که به نارنجی نزدیکِ، فاصله بگیرید. اگه خواستید رنگ دیگه ای رو به این ست اضافه کنید پیشنهاد ما مشکی، کالباسی و طیف های دیگه کرمِ.

اگه میخواین مانتوی قرمز با شال یا روسری کرم ست کنید باید بدانید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. برای این کار به رگ دست خود دقت کنید اگر رگ دستتون مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوست شما در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیره.  رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ. 

337819_416

پیشنهادی ویژه برای اونایی که لباس قرمز دوست ندارن اما عاشق این رنگ هستند

بعضیا لباس قرمز دوست ندارن، اما این رنگ خیلی دوست دارن. اگه شما هم در این دسته قرار می‌گیرید اکسسوری‌ها را دریابید. کیف و کفش قرمز، رژ لب و لاک قرمز، کمربند، کلاه، دستکش، روسری و شال، زیورآلات یا بند ساعت قرمز می‌تواند به استایل شما جان ببخشد.

2284 (1)

اگر لاک قرمز دوست ندارید، می‌توانید تنها انگشت حلقه را قرمز کنید. شاید هم استیکر یا طراحی قرمز روی ناخن را بپسندید. زیورآلاتی که تزیین یا سنگ قرمز دارند، خیلی به‌ چشم میان. عینکی که فریم قرمز دارد، شخصیت شما را ماجراجو نشان می‌دهد ضمن این که توجه را به صورتتان جلب می‌کند. یادتون باشه این اکسسوری‌ها را با رنگ‌های خنثا هماهنگ کنید.  پس اینجا هم رنگ کرم میتونه به دادتون برسه اگه خواستید از اکسسوری های قرمز استفاده کنید میتونید مانتوی کرم بپوشید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها