|

چطور با مانتو کوتاه تیپ رنگی بزنیم؟

تیپای رنگی و شیک بزن اونم با مانتو کوتاه؛ هم کژوال و راحت باش هم با کلاس!

یکی از آیتم هایی که توی تابستون و هوای گرم خیلی به کارتون میاد مانتو های کوتاه اند که می تونید به کمک اون ها تیپ های خاص و باحال بزنید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یکی از اصلی ترین بخش های شیک پوشی ست کردن درست و مناسب لباس ها و اکسسوری هاست، از رنگ گرفته تا مدل آیتم هایی که باید توی استایلتون با هم همخونی داشته باشه. هرچند که کار خیلی دشواری نیست اما سخت به نظر میاد به خاطر اینکه نیازمند کمی صبر و حوصله است، برای همین خیلی از خانم ها و آقایون همیشه پناه میبرن به رنگ های خنثی مثل کرم و به ویژه مشکی چون که ریسک پذیری خیلی پایینی داره؛ اما، با واردن شدن به فصل های گرم سال نه تنها پوشیدن رنگ های تیره سخت میشه بلکه شما بهترین موقعیت برای پوشیدن انواع و اقسام لباس های رنگی و شاد رو از دست می دید.

مانتو کوتاه رو چطور ست کنیم

یکی از بهترین ترفندهایی که می تونید توی ست کردن لباس ازش استفاده کنید اینه که سعی کنید تا با نگاه کردن به محیط اطرافتون از ترکیب رنگی های موجود در طبیعت الهام بگیرید و به کمک اون ها یه تیپ درجه یک بزنید. یکی دیگه از ترفند هایی که کمی حوصله ی زیاد می خواد اینه که لباس ها و آیتم های مختلف رو با هم پرو کنید تا ببینید که چی با چی بهتر ست میشه.

به گزارش شایانیوز، به هر حال چیزی که خیلی مهمه اینه که با شروع بهار و نزدیک شدن به تابستون شما باید بتویند از پوشیدن لباس های رنگی و شاد نهایت لذت رو ببرید و بدرخشید. یکی از آیتم هایی که توی تابستون و هوای گرم در کل خیلی به کارتون میاد مانتو های کوتاه هستند که شما می تونید به کمک اون ها هم تیپ های خاص و گرون قیمت و هم تیپ های کژوال و باحال بزنید. به همین خاطر ما تصمیمی گرفتیم که در ادامه چند نمونه از انواع تیپ های فوق العاده زیبا با مانتو های کوتاه رو که اتفاقا خیلی هم رنگی رنگی هستند به شما معرفی کنیم تا شما بتونید ازشون کلی ایده ی خوب بگیرید.

1.شلوار رنگی

یکی از بهترین و جذاب ترین تیپ های تابستونی اینه که شومیز های کوتاه، ترجیحا رنگ خنثی، رو با انواع شلوارهای رنگی بپوشید و شالتون رو هم با رنگ شلوارتون ست کنید. برای کفش هم می تونید از کالج یا مدل های مختلف کتونی استفاده کنید.

مانتو کوتاه رو چطور ست کنیم

2.مانتو رنگی

مسلما توی یک استایل خیابونی هیچی به اندازه ی رنگ مانتو توجه ها رو به خودش جلب نمی کنه پس اگر دوست دارید که خیلی خاص باشید و مثل یک گل به چشم بیاید بهتره که برید سراع مانتو های با رنگ شاد، امسال که کلی رنگ شاد و جذاب ترند شده بهترین موقعیت برای پوشیدن مانتو های رنگی رنگی و دلبره. با این اوصاف سعی کنید که از پوشیدن مانتو های رنگی مثل سبز، نارنجی و بنفش غافل نشید.

مانتو کوتاه رو چطور ست کنیم

3.مانتو خنثی یا ملایم

اما اگر جز اون دسته از افرادی نیستید که دوست دارند خیلی تو چشم باشند و بیشتر دلتون می خواد یه تیپ ملیح و دلبر اما همچنان رنگی و شاد داشته باشید پیشنهاد ما به شما اینه که مانتوتون رو نود یا هر رنگ خنثی دیگه ای انتخاب کنید و در عوض کیف و کفش و یا اکسسوری هاتون رو با رنگ های شاد و متناسب انتخاب کنید.

مانتو کوتاه رو چطور ست کنیم

4.شلوار سفید

یکی از رنگ هایی که جون برای پوشیدن تو تابستان، رنگ سفید است، که شما می تونید با استفاده از یک شلوار سفید دست خودتون رو برای انتخاب هر نوع مانتو و شال رنگی باز بگذارید.

مانتو کوتاه رو چطور ست کنیم

عکس ها از صفحه: adaa__designe

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها