|

مانکن شدن با مانتوهای مناسب

دوست داری باربی و مانکن دیده بشی؛ این مانتوها رو بپوش تا حسابی به چشم بیای!

How to look thiner by Mantos?!

اگر دوست داری که مانتویی بپوشی که اندامت رو لاغر تر و مانکنی تر نشون بده حتما این ترفندها رو که ما بهت میگیم بلد باش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای همه ی ما پیش اومده که توی یه دوره هایی دوست داشتیم لباس هایی بپوشیم که مارو لاغر تر و مانکن تر نشون بدن، این مسئله فقط هم به لباس های مجلسی و مهمونی محدود نمیشه و شاید ما حتا بیشتر از اون به لباس های خیابانی و کژوال خودمون فکر کنیم. در هر حال اگر دوست دارید تا جوری لباس بپوشید که هیکلتون رو ظریف تر و لاغر تر نشون بده بهتره از یک سری استایل های خاص، بیشتر استفاده کنید. در ادامه ما به شما چند مدل مانتو رو معرفی می کنیم که باعث میشوند اندام شما مانکنی و لاغر دیده بشه.

1.مانتو با خطوط عمودی

مانتوهای راه راه که خط های عمودی دارند باعث می شوند که شما کشیده تر و لاغر تر به نظر بیایند درست برعکس لباسهایی که خط های افقی دارند. اگر از مانتوهای بلند با خطوط عمودی استفاده کنید حتا تاثیر بیشتری هم خواهند داشت.

مانتو های که کمک میکنند لاغر دیده بشید

2.مانتو کتی

این روزها مانتوهای کتی حسابی مُد شدند پس دستتون برای انتخاب خیلی بازه. می تونید مانتو کتی رو با شلوار های گشاد و راحت که امسال خیلی هم رو بورس هستند ست کنید بدرخشید.

مانتو های که کمک میکنند لاغر دیده بشید

3.مانتو با کمربند

استفاده از کمربند روی مانتو باعث میشه که کمر شما باریک تر به نظر بیاد اما باید توجه داشته باشید که استفاده از کمربند برای همه ی اندام ها مناسب نیست و به همون اندازه که می تونه اندام شما رو لاغرتر نشون بده ممکنه تاثیر منفی هم داشته باشه. در نتیجه مهمه که قبل از انتخاب چنین مانتوهایی اندام خودتون رو خوب بشناسید.

مانتو های که کمک میکنند لاغر دیده بشید

4.مانتو با برش های عمودی

مانتوهایی که برش های عمودی متعدد دارند باعث کشیده تر شدن اندام و لاغر تر دیده شدن شما می شوند به علاوه معمولا این دست از مانتو ها ظاهری شلوغ دارند که باعث می شوند توجه ها بیشتر به طرح مانتو جلب بشه تا اندام شما.

مانتو های که کمک میکنند لاغر دیده بشید

5.مانتوهای تیره رنگ

همون طوری که می دونید همیشه توی انتخاب هر نوع لباسی رنگ های تیره باعث می شوند که شما لاغر تر و ظریف تر به نظر بیایند. این یک قاعده است که برای انتخاب مانتو هم صدق می کنه. فرقی نداره که دوست دارید از مانتوهای کوتاه استفاده کنید یا مانتوهای بلند مهم اینه که رنگش رو تیره انتخاب کنید اما فراموش نکنید که تیره لزوما به معنای مشکی نیست و شما می تونید از رنگ سورمه ای، قهوه ای یا حتا طوسی تیره و بسیاری از رنگ های دیگه استفاده کنید، پس ابدا خودتون رو به مشکی محدود نکنید.

مانتو های که کمک میکنند لاغر دیده بشید

6.مانتو با یقه کشیده

مانتوهایی که یقه های کشیده یا به اصطلاح آرشال دارند باعث می شوند که اندام شما کشیده تر و نیم تنه ی بالاییتان لاغر تر دیده شود، درنتیجه با بلند قد تر نشان دادن و ظریف تر نشان دادن نیم تنه ی بالایی شما باعث لاغر تر دیده شدنتان می شوند.

مانتو های که کمک میکنند لاغر دیده بشید

حالا با کمک این راهنمایی ها می تونید برای خرید آینده خودتون با ذهن آماده تری انتخاب کنید.

عکس ها از صفحات: cameronzigzal.women , tarahi_lebas_morabba , naazaniin_life , Parastoo__fallahi , mantosali

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها