|

لاغری تضمینی با اتکینز

رژیم غذایی اتکینز؛ یک رژیم لاغری سریع و موثر

The Atkins Diet; loss weight easily

رژیم غذایی اتکینز، شناخته شده ترین رژیم لاغری می باشد که هم کاهش وزن شما را تضمین می کند و هم امکان بروز هرگونه عوارض برای آن نادر می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری هستید باید به شما بگوییم که رژیم اتکینز شناخته شده ترین رژیم کاهش وزن کم کربوهیدرات است و طرفداران آن اصرار دارند که تا زمانی که از مصرف کربوهیدرات ها اجتناب کنید، می توانید با خوردن پروتئین و چربی به میزان دلخواه وزن کم کنید. دلیل اصلی موثر بودن رژیم های کم کربوهیدرات برای کاهش وزن نیز این است که اشتهای شما را کاهش می دهد در نتیجه شما حتا بدون فکر کردن کالری کمتری را در روز دریافت خواهید کرد.

در حدود 12 سال گذشته، بیش از 20 مطالعه نشان داده است که رژیم های غذایی کم کربوهیدرات بدون نیاز به کالری شماری می توانند برای کاهش وزن موثر عمل کنند. به علاوه آنها فواید سلامتی را نیز به همراه خواهند داشت، که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

Atkins-diet

اصول کلی رژیم اتکینز:

این رژیم غذایی به چهار مرحله تقسیم می شود که با یک مرحله القایی شروع می شود و در طی آن شما روزانه کمتر از 20 گرم کربوهیدرات به مدت دو هفته مصرف می کنید. مراحل دیگر شامل بازگرداندن آهسته کربوهیدرات های سالم به رژیم غذایی شما با نزدیک شدن به وزن هدفتان است.

کاهش وزن:

به طور گسترده این رژیم غذایی مورد مطالعه قرار گرفته است و مشخص گردیده که منجر به کاهش وزن سریع‌تر نسبت به رژیم‌های کم‌چرب می‌شود. مطالعات دیگر نیز اشاره می کنند که رژیم های کم کربوهیدرات برای کاهش وزن بسیار مفید هستند. آنها به ویژه در کاهش چربی شکم می توانند موفق عمل کنند.

the-AtkinsDiet

فواید و معایب:

مطالعات متعدد نشان می‌دهد که رژیم‌های کم کربوهیدرات، مانند رژیم اتکینز، می توانند بسیاری از عوامل خطرناک بیماری، از جمله تری گلیسیرید خون، کلسترول، قند خون، انسولین و فشار خون را کاهش دهند اما در برخی موراد محدود می تواند مشکلاتی را ایجاد کند که البته نادر می باشد.

نتیجه گیری:

رژیم غذایی اتکینز، یک رژیم کم کربوهیدرات می باشد که در کاهش وزن موثر عمل می کند و اصولا عوارض جانبی ندارد. جالب است بدانید که تا کنون مقالات و کتاب های متعددی در رابطه با این رژیم غذایی نوشته شده است پس اگر تصمیم دارید تا برای دستیابی به وزن ایده آل خود به سراغ این رژیم غذایی بروید کافی است سری به کتاب فروشی نزدیک خانه خود بزنید و شروع کنید.

The Atkins Diet

به عنوان کلام آخر به شما می گوییم که رژیم اتکینز یک روش سالم و موثر برای کاهش وزن می باشد که شما را ناامید نخواهد کرد.

برای زندگی ای بهتر، صفحه ی زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها