|

اصول شیک پوشی

مانتوی مشکیُ با شلوار چه رنگی ست کنیم؟

مانتوی مشکی

مزیت اصلی مانتوهای مشکی، اینِ که به راحتی با رنگ ها، پترن ها و نقش های مختلف هماهنگ میشن و دردسر زیادی برای ست کردن نخواهید داشت.

لینک کوتاه کپی شد

همه ما دوست داریم که خوش تیپ باشیم در واقع تمایل به زیبایی و جذاب بودن چیزیه که تو ذات همه آدما هست حالا بعضیا اصول شیک پوشی رو بلدن اما بعضیا بلد نیستند و فکر میکنن که هر چی بیشتر لباس بخرن یا لباس های گرون تری بخرن خوش تیپ تر میشن. البته خیلی مواقع لباس های گرون، خوش دوخت و زیبا هستند و کار شما رو برای خوش تیپ بودن راحت تر میکنن اما لباس گرون خریدن الزاما به معنای خوش تیپ بودن نیست.

به گزارش «شایانیوز»، ممکنِ شما یه مانتوی خیلی شیک و گرون قیمت بخرید اما بقیه لباس هاتون رو متناسب با اون انتخاب نکنید. در واقع مهم ترین فاکتور خوش تیپ بودن به همین قسمت برمیگرده یعنی باید لباس ها با هم تناسب داشته باشن تا بتونن یه هارمونی جذابُ ایجاد کنند. پس باید در انتخاب لباس هاتون یه سری اصولُ رعایت کنید تا در نهایت آراسته و خوش تیپ باشید. شما نمیتونید یه مانتوی سنتی رو با روسری ابریشمی کوچیک بپوشید و توقع داشته باشید که خوش تیپ باشید چون این لباسا هیچ تناسبی با هم ندارن. پس اگه میخواین خوش تیپ و خوش پوش باشید باید تو انتخاب لباس هاتون خیلی دقت کنید.

 لباس های مورد نیاز خانم ها شامل مانتو، شلوار، شال، روسری، کیف و کفش است. اگه میخواین آراسته و خوش تیپ باشید باید این آیتم ها با هم متناسب باشن. قبلا در مورد اینکه با هر رنگ مانتویی شال یا روسری چه رنگی بپوشیم تا جذاب تر بشیم صحبت کردیم. تو این سری از مقاله ها میخوایم بررسی کنیم و ببینیم که بهترِ هر رنگ مانتویی رو با چه شلواری بپوشیم امروز نوبت بررسی رنگ مشکیه. شاید پیش خودتون بگید که مشکی با همه رنگ ها جذاب میشه کاملا درستِ دقیقا به همین دلیل به مشکی لقب پادشاه رنگ ها رو دادن اما مسلما با بعضی رنگ ها جذاب تر میشه اگه میخواین این رنگ ها رو بشناسید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. 

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به لباس های مشکی با هم صحبت کنیم. مانتوهای مشکی به دلیل رنگ خنثی و تیره ای که دارن از آیتم های جدا نشدنی کمد خانم های ایرانی هستند. مزیت اصلی مانتوهای مشکی، اینِ که به راحتی با رنگ ها، پترن ها و نقش های مختلف هماهنگ میشن و دردسر زیادی برای ست کردن نخواهید داشت. نکته مثبت دیگه این رنگ مانتو اینِ که برعکس رنگ های روشن شما رو بیش از حد چاق یا لاغر نشان نمیده.

مانتوی مشکی با شلوار مشکی

مانتوی مشکی با شلوار مشکی

یکی از جذاب ترین و بی دردسرترین ست های مانتو مشکی، همراه ساختن اون با شلوار مشکی است. این ترکیب رنگ بدون شک از شما یه خانم خوش تیپ میسازه. حُسن انتخاب شلوار مشکی اینِ که میتونید اون به راحتی با بقیه لباس هاتون هم ست کنید. برای اینکه به استایلتون جذابیت بیشتری بدید و یکنواخت نباشه میتونید برای زیر مانتو از شومیز های سفید حریر، گیپور یا پلیسه استفاده کنید اینجوری بی نهایت خوش تیپ و جذاب خواهید شد.

مانتوی مشکی با شلوار سفید

عکس از صفحه mantoshik

مانتوی مشکی با شلوار سفید

 اگه اصول ست کردنُ بلد باشید مطمئنا میدونید که رنگ های متضاد همیشه بهترین گزینه برای قرار گرفتن در کنار هم هستند. پس اگه مانتوتون مشکیه با خیال راحت میتونید اونُ با یه شلوار سفید ست کنید حتی میتونید رنگ سفیدُ در قالب پترن چهارخانه یا راه راه استفاده کنید که در این صورت یه ست خاص و شیک خواهید داشت. برای این ست میتونید کیف و کفشی انتخاب کنید که ترکیبی از هر دو رنگ باشه.

مانتوی مشکی با شلوار جین

عکس از صفحات shikopickmantoo , mantoshik

مانتوی مشکی با شلوار جین

شلوار جین از اون شلوارای کار راه اندازیه که به راحتی میتونید با هر لباسی بپوشید و مطمئن باشید که خوش تیپ شدید. مانتوی مشکی رو میتونید با هر رنگ شلوار جینی ست کنید. پوشیدن مانتوهای ساده مشکی به شکل جلوباز به همراه تیشرت های رنگی و شلوار جین میتونه یه ست فوق العاده برای استایل های روزمره باشه.

مانتوی مشکی با شلوار کرم

عکس از صفحات iriano.ir , faranak.mezon2

مانتوی مشکی با شلوار کرم

شلوار کرم چهارمین رنگیه که میتونیم بهتون پیشنهاد بدیم این دو رنگ در کنار هم ترکیب فوق العاده ای براتون میسازه پس ازش غافل نشید. این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های پرطرفدار بین خانم های ایرانی است. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را در برمیگیرد. خوبی این ست اینِ که اولا میتونید با خیلی از لباس هاتون بپوشید ثانیا تو انتخاب بقیه آیتم ها هم دستتون بازه.

مانتوی مشکی با شلوار طوسی

مانتوی مشکی با شلوار طوسی

در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی داره که میتونه به راحتی ظاهر شما را از دیگران متمایز کنه. اگه یه مانتوی مشکی دارید و دنبال یه شلوار مناسب براش میگردید طوسی گزینه خیلی خوبیه که ما بهتون پیشنهاد میدم. همه طیف های طوسی از روشن تا تیره با مشکی هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. این طیف به خصوص در موقعیت های رسمی مثل دانشگاه میتونه پرکاربرد باشه. اگه این ترکیب انتخاب کردید برای اینکه خروجی نهایی، خنثی و بی روح نباشه میتونید بقیه آیتم ها مثل شال یا کیف و کفشُ از رنگ های گرمی مثل قرمز یا نارنجی انتخاب کنید. البته نقره ای هم با این ترکیب خیلی جذاب میشه.

مانتوی مشکی با شلوار چهارخونه

مانتوی مشکی با شلوار چهارخونه

پترن چهارخونه ریز، یکی از مواردی است که در کنار مانتوهای مشکی با پارچه ساده نمای خوبی داره و میتونه گزینه مناسبی برای انتخاب شلوار در کنار مانتوی کوتاه مشکی باشه. توجه کنید که با این مدل شلوار، بهترِ کفش و کیف دستی خود را مثل مانتو، به رنگ مشکی ساده انتخاب کنید.

مانتوی مشکی با شلوار سبز

مانتوی مشکی با شلوار سبز

رنگ سبز یکی از رنگ هایی است که در کنار مشکی هارمونی فوق العاده جذابی رو ایجاد میکنه. انتخاب شلوار سبز در کنار مانتوی مشکی باعث میشه که مانتوی شما بیشتر به چشم بیاد. اگه بخواین رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید پیشنهاد ما کرم، شتری یا قهوه ای است.

مانتوی مشکی با شلوار قرمز

مانتوی مشکی با شلوار قرمز 

اگه یه لباس مشکی داشته باشید یکی از اولین رنگ هایی که برای ست کردن با اون لباس به ذهنتون میرسه رنگ قرمزِ.  استفاده از رنگ مشکی به همراه قرمز باعث چشمگیرتر شدن این رنگ میشه؛ رنگ مشکی با همه طیف‌های قرمز از قرمز آتشین و مایل به نارنجی تا زرشکی به خوبی ست میشه. این دو رنگ وقتی کنار هم قرار بگیرن یه استایل شیک و چشم نواز برای شما می سازن بنابراین به رنگ سومی نیاز نخواهید داشت اما اگه دوست دارید از رنگ سومی در استایل خود استفاده کنید طوسی گزینه مناسبی است.

عکس شاخص از صفحات hona.mezon , mezon.flamingo1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها