|

سرم پوست چیست؟ مزایایی باورنکردنی که شما را جوان می کند!

افزایش سن، لکه های قهوه ای و چین و چروک هایی را بر روی پوست به وجود می آورد که تنها مراقبت از پوست است که میتواند آن را به تاخیر بیاندازد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از مواردی که ما در سنین پایین در بدن خود تجربه می‌کنیم با افزایش سن بهبود پیدا می‌کند اما متاسفانه پوست را نمیتوان در این دسته قرار داد. افزایش سن به مرور زمان لکه های قهوه ای و چین و چروک هایی را بر روی پوست ایجاد می‌کند که تنها مراقبت از پوست است که میتواند آن را به تاخیر بیاندازد. در این مسیر سرم پوست از جمله محصولاتی‌ست که بسیار مفید و کمک کننده بوده!

کافیست روزانه چند قطره از سرم پوست را بر روی سطح پوست خود پخش کنید تا مشکلات از بین بروند. در ادامه این مقاله میخواهیم درخصوص سرم پوست و مزیت‌هایی که با خود به همراه می آورد، صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

آشنایی-با-سرم-پوست

آشنایی با سرم پوست

سرم پوست نوعی محلول موضعی بسیار مفید است که غلظت بالای مواد فعال در آن باعث شده تا مقادیر بسیار زیادی از مولکول‌های فعال برای تاثیرگذاری بهینه به داخل پوست نفوذ کرده و از همین‌رو نتیجه دلخواه در زمان کوتاهتری حاص شود.

این سرم ها اغلب سبک بوده و مواد فعال آنها به سرعت جذب پوست می‌شود. از همین‌رو توصیه کارشناسان ما این است که حتما بلافاصله پس از تمیزکردن پوست، ابتدا از این سرم‌ها استفاده کرده و سپس به سراغ مرطوب کننده بروید.

بسیاری سرم را یک سلاح مخفی میدانند که به راحتی مشکلات پوستی نظیر خطوط ریز، آکنه، تیرگی و رنگ رفتگی را برطرف می‌کند.

در این میان مرطوب کننده هم به عنوان یک آبرسان عالی برای پوست عمل می‌کند.

استفاده از سرم پوست چه مزایایی دارد؟

  • تسکین دهنده پوست های حساس
  • بهبود چین و چروک
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آسیب های جدید
  • تاثیرگذاری سریع

استفاده-از-سرم-پوست-چه-مزایایی-دارد؟

نحوه استفاده از سرم پوست

بهترین راه و روشی که برای استفاده از سرم پوست وجود دارد؛ بهره‌گیری از آن به عنوان یک لایه پایه، درست زیر محصولات سنگین نظیر ضدآفتاب و محصولات آرایشی است. انجام این کار کم آبی پوست را درمان می‌کند، پیری زودرس را به تعویق می‌اندازد و حتی از بروز آسیب های اکسیداتیو نیز جلوگیری می‌کند.

شما میتوانید روزانه یک الی دوبار پس از پاکسازی و تقویت پوست خود از این سرم‌ها استفاده نمائید. بهترین زمان بهره‌گیری از آنها هم صبح‌ها است. با این کار پوست در برابر رادیکال های آزاد توسط نور و همچنین اشعه ماورا بنفش و نور مرئی محافظت می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی