|

جنون تعرض به زنان مسن برای غارت/ قاتلی باغبان که قربانی را با بالش خفه میکرد

ایوان کلر در قتل 23 زن مسن دست داشت اما مظنون به کشتن 40 زن بود و اعتراف کرد که در آلزاس، سوئیس و آلمان فعال بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

(متن و تصاویر این مقاله ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد)

شایانیوز- ایوان کلر در 13 دسامبر 1960 در ویتنام به دنیا آمد. والدین او سبد ساز و مسافرانی بودند که 8 فرزند دیگر داشتند و همگی در خیابان دو بورگ زندگی می کردند. پدرش، در معادن شاغل بود. کلر در خانواده ای نسبتاً بی ثبات بزرگ شد، زیرا پدرش او را مجبور کرد سخت کار کند تا بتوانند زنده بمانند. مادرش در سن 49 سالگی درگذشت. 

قاتل سریالی

مردی با دو چهره؛ از زندان تا تاسیس شرکت باغبانی

این زندگی پرمشغله، ایوان را در سن 17 سالگی به دلیل دزدی دو عتیقه در سال 1981 پشت میله های زندان کشاند. کلر به دلیل سرقت دستگیر و به 10 سال زندان محکوم شد. در آگوست 1989، کلر آزاد شد پس از آن به یک باغبان منظره بدل شد و یک شرکت کوچک ایجاد کرد. مشتریان از کار او بسیار راضی بودند و اغلب او را معرفی می کردند. 

قاتل سریالی

اجبار به تن فروشی برای رسیدن به رویا

کلر زندگی ساده ای داشت و با زنی به نام مارینا زندگی می کرد، اما بعداً از هم جدا شدند و او یک همراه جدید به نام سورین پیدا کرد. مارینا، اولین همراه کلر، گفت که او را مجبور به تن فروشی کرده است، زیرا به دلیل علاقه اش به تجمل، کازینو، مسابقات اسب دوانی، رستوران های عالی و هتل های معروف، دائماً به پول نیاز داشت. یکی از دوستانش گفت که وقتی با همسر دومش در ارتباط بود، او قبلاً با مرد دیگری رابطه داشت. وقتی کلر از این موضوع مطلع شد، به دیدن مرد رفت و اسلحه را در دهان او گذاشت و او را تهدید کرد که همسرش را تنها خواهد گذاشت.

قاتل سریالی

قتل و غارت توامان

این تهدید به مرگ اما به شیوه ای دیگر و در میان گروهی دیگر از افراد به واقعیت بدل شد؛ اواسط دهه 90 میلادی بود که فردی در خانه خود دار فانی را وداع گفت و جواز دفن او با عنوان مرگ طبیعی صادر شد؛ چند تن دیگر از فاراد نیز به همین صورت از دنیا رفته بودند و به این دلیل که همه چیز تمیز و مرتب و بدون ذره ای خط خوردگی سر جای خود بود و معمولا سقط می کردند، ظن پلیس به قتل نرفت. اما نزدیکان آنها که از جزئیات زندگی و حتی نوع خوابیدنشان مطلع بودن به گونه ای دیگر فکر میکردند. در یکی دو مورد نیز پول از حساب افراد مرده کسر شده بود.

قاتل سریالی

خفه گی تمیز و با متکا

کلر به عنوان یک باغبان منظره، کلر می توانست به راحتی خانه های قربانیان خود را پیدا کند. او افراد مسن را می کشت تا بتواند اشیای قیمتی آنها مانند پول، نقاشی و جواهرات را بدزدد که بعداً آنها را به دلالان آشغال می فروخت. او هر بار همان سناریو را تکرار می‌کرد: قربانیانش را با بالش در تختشان خفه می‌کرد، سپس تخت را به کمال می‌رساند تا شبیه مرگ طبیعی به نظر برسد.

قاتل سریالی

از دستگیری تا مرگ

بین سال‌های 1993 و 2003، ایوان کلر 3 بار محکوم شد، اما دو مورد اول ادامه پیدا نکردند. بار سوم پس از 3 سال تحقیقات منجر به دستگیری وی شد. کلر به سرعت اعتراف کرد و تعداد قربانیان را به 150 نفر رساند؛ او در قتل 23 زن مسن دست داشت اما مظنون به کشتن 40 زن بود و اعتراف کرد که در آلزاس، سوئیس و آلمان فعال بوده است. او فقط به خاطر پنج مرگ متهم شد. اما او تاب زندان را دنداشت و در 22 سپتامبر 2006، ایوان کلر خود را حلق آویز کرد.

قاتل سریالی

26قاتل سریالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها