|

از جذابیت های حیات وحش؛ وقتی فیل دیوونه کروکودیل گنده رو زیر پاهاش کتلت کرد!

تمساح بدشانس زیر پای بزرگترین پستاندار خشکی جهان یعنی فیل آفریقایی له شد و نتوانست یک روز دیگر را ببیند زیرا فیل تمساح را کشت!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- در حیات وحش گاهی اوقات صحنه ها و نبردهایی اتفاق می افتد و جانورانی با هم درگیر می شوند که شاید هیچ نقطه مشترکی باهم نداشته باشند.

فیل ها عموماً حیواناتی صلح جو و بسیار محتاط هستند. با این حال، ماده ها هنگام محافظت از فرزندانشان می توانند بسیار تهاجمی شوند. قبلاً دیده بودیم که فیل با سایر شکارچیان نظیر شیر و پلنگ درگیر شده باشد حتی تصاویر از حمله فیل نر عصبانی به بوفالو هم در اینترنت وجود دارد.

ezgif.com-gif-maker (33)

ezgif.com-gif-maker (34)

حمله فیل به کروکودیل احتمالاً برای اولین و شاید آخرین مشاهده شده است. این منظره منحصر به فرد توسط هانس هنریک در حین سافاری در زامبیا ثبت شد.

کروکودیل ها شکارچیانی فرصت طلب هستند و به شکار بچه فیل ها معروف هستند. این فیل مادر از نزدیک بودن کروکودیل به گوساله جوان خود راضی نبود پس برای  برای محافظت از گوساله‌اش، تصمیم گرفت خطر تمساح را کاملاً از بین ببرد!

ezgif.com-gif-maker (32)

فیل مادر به سمت کروکودیل رفت و با تنه و سرش شروع به ضربه زدن به آن کرد، رفتارش بسیار تهاجمی شد و شروع به زیر پا گذاشتن کروکودیل کرد. اگر متوجه شدید، فیل عاج ندارد، بنابراین در بیشتر حملات از دهان خود استفاده می کند. او حتی تا آنجا پیش رفت که خرطوم خود را دور دم کروکودیل پیچید و در حالی که آن را زیر پا گذاشت، آن را به اطراف پرت کرد.

ezgif.com-gif-maker (30)

ezgif.com-gif-maker (31)

ezgif.com-gif-maker (29)

زیر پا گذاشتن مداوم فیل ماده با وزن بین 2700 تا 3600 کیلوگرم منجر به مرگ اجتناب ناپذیر کروکودیل شد. هانس گفت که تقریباً هیچ کلمه ای برای توصیف این تعامل ندارد، فقط اینکه "تکان دهنده" بود!

ezgif.com-gif-maker (28)

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها