|

نشونه هایی که در گوشت داد میزنن اون دوست نداره؛ علاقه شما بیشتره یا شریک عاطفیتون؟

اگر از طرف شریک عاطفی خود نشونه هایی می بینید که شک دارید حس او به شما کم شده، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احساسات و قلب در رابطه عاطفی حتی گاهی بیش از عقل میتونه تاثیرگذار باشه. عشق از خیلی جهت ها اصلا قابل تعریف نیست و نمیشه در موردش صحبت و منطقی قابل اندازه گیری داشت. به همین علت نمیشه تو یه رابطه دو نفره حس و عشق کسی رو اندازه گرفت و با اشل اون حس خودتون رو کمتر یا بیشتر بدونید. اگر به نظرتون علاقه شما بیشتر از شخص مقابل هستش و یا اینکه کمتر از عشق و توجهی که دارید رو دریافت می کنید، پس باید بدونید که یه جای کار تو رابطه شما میلنگه! البته که این موضوعات تا حدودی درست هستند و نمیشه صده صده مطمئن درموردشون صحبت کرد. اما اگر ذهنتون درگیره و گنگ شدید که رابطه شما چند چنده، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا بدونید علاقه شما در این ارتباط بیشتر از علاقه فرد مقابل می باشد.

1- فرد مقابل نیازها و خواسته های خودش رو به شما ترجیح میده

مثلا یکی از موضوعات اینه که شما تو بیشتر تصمیمات شخص رو هم در نظر میگیرین اما فرد مقابل فقط به فکر کار و بار و زندگی خودشه. تمرکز رابطه شما بیشتر تو محور خواسته های فرد میچرخه و کمتر به شما و خواسته هاتون توجهی میشه.

و یا اینکه شریک عاطفی شما اگه دلش نخواد کاری رو انجام نمیده، حتی اگه اون کار برای شما به شدت قابل اهمیت باشه. بیشتر تایمی که کنار هم هستین صرف کارایی میشه که ایشون بیشتر لذت میبره و یا اینکه غذای مورد علاقه فرد مهمتره و جاهایی که شریک عاطفیتون بیشتر دوست داره باید برید!

شریک عاطفی

2- بیشتر وقتا شما رو ناراحت میکنه و براشم مهم نیست!

نا امیدی از دست حسایی هستش که همه تو رابطه عاطفیشون دست کم یک بار تجربش کردن. مثلا اینکه شریک عاطفی شما به شکل های مختلف همراه و حامی شما نیست. ممکنه عاطفی باشه و یا عملی که خب هر کجا یه جای کار میلنگه. برنامه هایی که با هم ریختین رو دقیقه نود کنسل میکنه بدون در نظر گرفتن شما و یا اینکه اگر قولی بهتون بده عملیش نمیکنه! احتمالا حس کردین که رفتار های فرد مقابل این رو میرسونه که اولویت او نیستید.

3- او اولویت اول شماست اما شما برای ایشون آخرای صف قرار دارید

وقتی نزدیک آخر هفته میشه شما همه ذهنتون سمت شخصتون میره و ایشون برنامه میچینید، در حالی که فرد پیش از اینها برنامه های خودش رو چیده و توجهی به شما نداشتهو ظاهرا در اینجا دوستان برای او اهمیت بیشتری دارند. 

دقت داشته باشید که همه ما خانواده و دوستان و افرادی تو زندگیمون داریم که برامون مهمن و باید براشون وقت بزاریم، اما نه اینجوری که شریک عاطفیمون نفر آخر همه اولویت ها باشه! 

4- احساس می کنید حامی شما نیست

رابطه عاطفی یعنی شما دو جسم در یک روح باشید. یعنی شما با هم یه تیم باشید و این حس وقتی شکل میگیره که دو نفری باهم دیگه همکاری داشته باشید. این دقیقا همون چیزیه که شما دارین براش تلاش میکنین و همه جوره تا جایی که در توانتون هست میخواید حمایتش کنید. شما گوش شنواش هستید و هرجور که شده به او پیشنهاد کمک می کنید. شما همه تلاش خود را دارید تا حامی او باشید اما این احساس رو دریافت نمی کنید. انقدری که شما به شریک عاطفیتون علاقه نشون میدین فرد به علاقه شما توجهی نداره.

شریک عاطفی

5- رابطه حداقلی و تلاش نداشته برای شما

در اینجا تا جایی که انتظار شما در کمترین حالت ممکن باشه به نظر میاد رابطه ای بدون مشکل دارید، اما خدا نکنه چیزی از او بخواهید اونوقته که یه جور برخورد میکنه که انگار خیلی پر توقع هستید. ایشون هرگز خودش رو به اندازه شما تو زحمت نمیندازه و به نظرش همینقدر که تو رابطه هنوز هست، کافیه!

شریک عاطفی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی