|

با اعمال رتبه بندی معلمان حقوق ها چقدر زیاد می شود؟

میانگین دریافتی معلمان در رتبه‌بندی برای پایین‌ترین رتبه یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و برای بالاترین رتبه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گفته محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش مجلس، رتبه‌بندی معلمان ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار دارد که ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سال ۱۴۰۱ و برای مابه‌التفاوت سال ۱۴۰۰، ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق مصوب شد و هیچ مشکلی در تأمین بودجه وجود ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از نبض بازار، به گفته او در قانون بودجه ۱۴۰۱ حداقل دریافتی حقوق بگیران ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است، میانگین دریافتی معلمان در رتبه‌بندی برای پایین‌ترین رتبه یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و برای بالاترین رتبه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است بنابراین کف حقوق معلمان  ۷ میلیون و ۶۰ هزار تومان خواهد بود.

همچنین میانگین دریافتی معلمان درسال ۱۴۰۰، ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و میانگین رتبه‌بندی درسال ۱۴۰۱، ۳ میلیون تومان خواهد بود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت تدوین آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان توضیح داد و گفت: پس از تصویب و ابلاغ آیین‌نامه، احکام رتبه بندی معلمان در بازه زمانی تعیین شده صادر خواهد شد.

صادق ستاری‌فرد در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: قانون، یک ماه برای تدوین آیین‌نامه نظام رتبه بندی معلمان مهلت تعیین کرده بود که این مهلت ۲۳ فروردین به اتمام می‌رسد و وزارتخانه تا ۲۳ فروردین، آیین‌نامه را در اختیار دولت قرار می‌دهد.

ستاری‌فرد در پاسخ به اینکه آیا صدور احکام تا پایان بهار انجام می‌شود؟ اظهار کرد: بله، انشاءالله صدور احکام همین فصل انجام خواهد شد. قانون پیش بینی کرده است که کارگروه مربوطه یک ماه برای تدوین آیین‌نامه فرصت دارد و پس از تصویب در هیئت وزیران باید ظرف سه ماه نسبت به صدور احکام و اجرای رتبه بندی بر اساس آیین نامه مصوب اقدام کند که در موعد مقرر انجام می‌شود و مشکلی نخواهیم داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها