|

مرجع خرید مانیتور گیمینگ سامسونگ

مانیتور گیمینگ سامسونگ

توسعه در صنعت مانیتور، دقیقا از زمانی آغاز شد که برندهای به سراغ دسته‌بندی کاربردهای مختلف در این بازار رفتند. از مهم‌ترین و شناخته…

لینک کوتاه کپی شد

توسعه در صنعت مانیتور، دقیقا از زمانی آغاز شد که برندهای به سراغ دسته‌بندی کاربردهای مختلف در این بازار رفتند. از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته نیز مربوط به گیمینگ و بازی‌های ویدیویی می‌باشد. این حوزه به صورت ذاتی نیاز فزاینده‌ای به مشخصات فنی سطح بالا و خاص داشته است و علت آن هم مربوط به کاربران به شدت حرفه‌ای است که احتمالا ساعت‌ها پشت نمایشگر به دنبال رسیدن به یک موفقیت مجازی هستند.

بنابراین مانیتور گیمینگ باید دارای قابلیت‌های کاملا برتر نسبت به سایر حوزه‌های کاربردی باشد و این موضوع در هزینه‌های ساخت و قیمت تمام شده هم تاثیر خود را نشان می‌دهد. شرکت سامسونگ که به عنوان نخستین سازنده مانیتورهای مدرن در دنیا شناخته می‌شود، این صنعت را با جدیت هر چه بیشتر دنبال می‌کند و در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری بی‌نظیری روی مانیتورهای گیمینگ خود انجام داده است. در ادامه می‌خواهیم با نکات خرید مانیتور گیمینگ بیشتر آشنا شویم و چند مورد از آنها را به صورت ویژه بررسی خواهیم کرد.

مانیتورهای گیمینگ مدرن و امروزی

مانیتورهای گیمینگ امروزی به شکل ویژه‌ای دارای مشخصات فنی برتر هستند. آنها تقریبا در تمامی آیتم‌های شناخته شده دارای مقادیر برجسته‌ای هستند و اغلب برندها به شدت در مورد ساخت آنها حساسیت از خود به خرج می‌دهند. مدرن بودن مانیتور مخصوص بازی نه تنها به معنای ساختار ظاهری خاص و منحصر بفرد آنها، بلکه به علت نرخ بروزرسانی بالا، زمان پاسخ کم و رزولوشن باورنکردنی خواهد بود.

از دلایل عمده برای گرایش سازندگان نسبت به ساخت این دستگاه‌ها، می‌توان به توسعه صنعت بازی‌های ویدیویی و خیل عظیم علاقه‌مندان به آن اشاره کرد. بسیاری از افراد در رده‌های سنی مختلف، با این حوزه آشنایی دارند و اوقات فراغت خود را با کنسول‌های بازی و رایانه‌های مخصوص این کار می‌گذرانند. حتی در چند سال اخیر، این صنعت به عنوان یک مفهوم پولساز مطرح بوده است و در بستر اینترنت به خوبی برای این منظور مورد استفاده قرار گرفته است.

خرید مانیتور بازی

 

Samsung نام برتر صنعت مانیتور بازی‌

شرکت سامسونگ در دنیای ‌IT به عنوان یک نام بسیار معتبر و البته محبوب شناخته می‌شود. اگر چه تعداد برندهای پرسابقه نسبت به سامسونگ در این صنعت کم نیستند اما واقعا توسعه و دقت این شرکت در تولید محصولات مختلف و خصوصا مانیتورها، توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. آنها بدون شک از پرچمداران صنعت تصویر در دنیای امروز محسوب می‌شوند و رشد شگفت‌انگیزی را تجربه کرده‌اند.

مانیتورهایی تحت عنوان ادیسه توسط سامسونگ به بازار ارائه شده است که به صورت انحصاری برای حوزه گیمینگ می‌باشد. این نمایشگرها دارای اندازه‌هایی متنوع و استاندارد می‌باشند و برای هر سلیقه‌ای در این زمینه، گزینه ایده‌آلی را دارند. دستگاه‌هایی از 27 اینچ تا بیش از 49 اینچ که حتی در شکل ظاهری نیز علاوه بر گزینه‌های تخت، در انواع خمیده و حتی آرک نیز دیده می‌شوند. مدل‌های مانیتور گیمینگ سامسونگ دارای نرخ تازه‌سازی تصویر به شدت بالایی هستند و معمولا مقادیری بیش از حد استاندارد 144 هرتز در آنها به تعداد زیاد دیده می‌شود. زمان پاسخ نیز به کمتر از یک میلی‌ثانیه رسیده و محدوده استاندارد در مورد این فاکتور بین 3 تا 1 میلی‌ثانیه خواهد بود که حیرت‌آور است. قدرت نمایش بازی از طریق ارتقای رزولوشن به تکنولوژی‌هایی مانند 4K و 8K رسیده است که همراه با فناوری‌های نوین مانند FreeSync سازگاری مناسبی با کارت گرافیکی کنسول بازی یا رایانه مورد نظر خواهد داشت. کنتراست به بیشترین مقدار ممکن رسیده است و در ارتباط با شدت روشنایی بیش از 350 نیت، یکی از واضح‌ترین خروجی‌ها را برای بیننده نمایش خواهد داد.

خرید مانیتور گیمینگ سامسونگ

شرکت سامسونگ تعداد زیادی از دستگاه‌های گیمینگ ادیسه خود را به بازار ارائه کرده است که هر یک ویژگی‌های فنی و ظاهری متفاوت و خاص خود را دارند. در زیر به قیمت مانیتور سامسونگ و سه مدل برتر در این حوزه اشاره خواهیم کرد:

 

samsung gaming monitor

مانیتور Odyssey Ark سامسونگ

در این محصول با یک غول نمایشی برای بازی‌های ویدیویی روبرو هستیم. دستگاهی به شدت باکیفیت با ساختار فیزیکی و ظاهری خاص که بر روی یک پایه منحصر بفرد سوار شده است. دارای صفحه نمایشی معادل 55 اینچ می‌باشد که امکان انعطاف و خمیدگی افقی و عمودی را دارد و به همین دلیل نام آرک بر روی آن گذاشته شده است. میزان انحنا در هر دو جهت به 1000R می‌رسد و با قرار گرفتن در کانون تصویر، بیشترین میزان تسلط و غرق شدگی در بازی برای گیمر رخ خواهد داد.

رزولوشن مدل Ark به اندازه فناوری 4K UHD خواهد بود و تعداد رنگ‌های قابل نمایش از طریق این دستگاه به بیش از یک میلیارد نمونه خواهد رسید. پنل به کار رفته در ساختار این Gaming Monitor از نوع VA است و زمان پاسخ به همین دلیل به کمتر از یک میلی‌ثانیه می‌رسد. همچنین نرخ بروزرسانی هم در محدوده کم‌نظیر 165 هرتز خواهد بود که همراه با مقدار روشنایی بی‌نظیر 1000 نیت، بهترین تصویر ممکن برای بیننده را نمایش خواهد داد. مدل آرک ادیسه دارای اسپیکر داخلی بوده و کیفیت صدای پخش شده از آن کاملا برای یک کاربر حرفه‌ای کافی و قابل قبول می‌باشد. پورت‌هایی مانند USB - HDMI - Display port دیگر موارد قابل طرح در مورد این دستگاه می‌باشند.

مانیتور Samsung CRG9

این مانیتور از سری ادیسه، یکی از عریض‌ترین محصولات بازار در رده نمایشگرهای گیمینگ است. صفحه نمایش 49 اینچی این دستگاه دارای نسبت تصویر 21 به 9 می‌باشد و رزولوشن تعریف شده برای آن نیز معادل 4K خواهد بود. نرخ تازه‌سازی به مقدار 120 هرتز بوده و زمان پاسخ نیز در محدوده استاندارد 4 میلی‌ثانیه تعریف شده است. منبع نوری پس زمینه تصویر به صورت LED خواهد بود و شدت آن هم به بیش از 1000 نیت می‌رسد. کنتراست هم در یک مقدار خاص و استاندارد به اندازه 3000 به 1 خواهد بود که در بستر پنل VA، بیشترین وضوح را برای بیننده دارد. تعداد رنگ‌های قابل نمایش از دریچه صفحه نمایش مدل CRG9 نیز به بیش از یک میلیارد می‌رسد که عددی شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. درگاه‌های USB - HDMI - Display port هم به عنوان اتصالات فیزیکی برای کاربر و دستگاه‌های جانبی در نظر گرفته شده است.

قیمت مانیتور گیمینگ

مانیتور سامسونگ Odyssey G55A

این دستگاه را می‌توان یکی از بهترین سیستم‌های گیمینگ سامسونگ در رده قیمتی متوسط ارزیابی کرد. مانیتوری که دارای صفحه نمایشی به اندازه 27 اینچ می‌باشد و پنل آن از نوع VA خواهد بود. صفحه نمایش در بخش بیرونی خود دارای رویه‌ای مات می‌باشد که سبب عدم انعکاس نور محیطی به چشم کاربر خواهد بود. مقدار رزولوشن تعریف شده در این مانیتور 165 هرتزی معادل 2560 در 1440 است که از آن به عنوان نمونه مانیتور 2k یاد می‌شود. کنتراست در یک محدوده استاندارد 2500 به 1 قرار گرفته است و همراه با شدت روشنایی 300 نیت، شرایط مناسبی برای ارائه یک تصویر واضح خواهد داشت.

بهترین قیمت مانیتور از پرو استور

خرید یک مانیتور گیمینگ samsung، شما را از داشتن یکی از بهترین سیستم‌های نمایشی بی نیاز خواهد کرد. در مورد اینکه حتما کارکرد چنین دستگاهی در زمینه بازی‌های ویدیویی باشد، هیچ اجباری نیست و می‌توان آن را برای مشاهده فیلم‌ها و ویدیوهای باکیفیت نیز استفاده کرد. پرواستور با تجربه بالای خود در مواجهه با مشتریان محصولات سامسونگ، به شما توصیه می‌کند که اگر به دنبال نمونه مدل‌های برتر بازار در زمینه گیمینگ هستید، حتما سری به لیست این محصولات در فروشگاه الکترونیکی ما بزنید و با شماره 021-52472000 تماس بگیرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها