|

دوربین مخفی؛ ولادیمیر شموندنکو در نقش پیرمردی که بدنساز حرفه ای از قدرتش هاج و واج مونده

ولادیمیر شموندنکو این بار در نقش پیرمردی ظاهر شده که حسابی روی هرکولا رو کم کرده. با دیدن این ویدئو قطعا شوکه خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد
15

شایانیوز- اینستاگرام شبکه اجتماعی بسیار محبوبی است که هر محتوایی توش پیدا میشه فقط کافیه بدونید که چی میخواین؛ از آموزش زبان و آشپزی بگیر تا ویدئو های آموزش رانندگی، سرگرمی و ادیت عکس و فیلم و .... در واقع توی این پلتفرم هیچ محدودیتی وجود نداره شما هر محتوایی که بخواین رو خیلی راحت میتونید پیدا کنید. خیلیا اینستاگرام براشون یه منبع درآمدِ اونم چه درآمدی، یه عده ای از طریق این شبکه اجتماعی یه شبه ره صد ساله رو رفتنو حسابی بار خودشون بستن. شاهدش هم صحبت های سخنگوی سازمان امور مالیاتی در مورد درآمد سال 1400 123 اینفلوئنسر ایرانی؛ مهدی موحدی گفت مجموع تراکنش‌های واریزی برای 123 اینفلوئنسر در سال 1400 بیش از 2.3 هزار میلیارد تومان بوده‌ است. با توجه به این رقم میتونید حدس بزنید که چه اعداد و ارقامی داره توی این فضا جا به جا میشه.

البته کسب درآمد از اینستاگرام اونقدر ها هم سخت نیست فقط کافیه یه سری نکات رو بدونید و پشتکار داشته باشید چرا که شما هر حرفه ای که بلد باشید رو میتونید از طریق این فضا عرضه کنید و باهاش به درآمد برسید. حالا یه عده ای هم هستند که فقط با گذاشتن ویدئو و عکس هایی از زندگی روزمرشون توی این فضا هستند و اتفاقا خیلی هم پرطرفدار شدن و حسابی هم پول به جیب میزنن. خیلی از مردم وقتی اعداد و ارقام نجومی ای که از سوی این افراد برای تبلیغات تعیین شده رو میشنون میگن اینا که هیچ هنری ندارن واقعا پول چی رو دارن میگیرن. 

اما همه هم بی هنر نیستن یه عده ای واقعا برای تولید محتوای پیجشون زحمت میکشن و خلاقیت دارن. یکیشون همین ولادیمیر شموندنکو که روز به روز هم داره به تعداد فالوور هاش اضافه میشه و همین امروز پیجش 6 میلیونی شد. حتما پیش خودتون میگید مگه چه کار میکنه که روز به روز به تعداد فالوور هاش اضافه میشه؟ ایشون جزء ورزشکاران مطرح در رشته پاورلیفتینگ هستند. ولادیمیر یه سری ویدئو هایی توی اینستاگرامش میذاره که سوژه اصلی خودشِ در واقع خودش با لباس مبدل میره توی باشگاه های بدنسازی و ویدئو هایی رو به صورت دوربین مخفی ضبط میکنه که به شدت باعث معروف شدنش شده. بیشتر از این توضیح نمیدم اما یکی از این ویدئو ها رو براتون میذارم مطمئنا با دیدنش متعجب خواهید شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محسن ارسالی در

    این ورزشکار حرفه ای که خودشو آناتولی معرفی می کنه ، تمرینات مداوم و منظمی داره و توی سالن های بدنسازی با لباس نظافتچی بقیه را سر کار میزاره.فیلمهایش توی یوتیوب زیاد است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی