|

دوربین مخفی؛ این ولادیمیر شموندنکو که داره بد روی هرکولا رو کم میکنه کیه؟ کارگر نظافتچی؟

تو این ویدیوی دوربین مخفی ولادیمیر شموندنکو قهرمان پاورلیفتیگ را خواهید دید که در لباس کارگر خدماتی تو باشگاه بدنسازی همه رو سر کار می گذار…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روز ها هرکسی که گوشی هوشمند داره قطعا اینستاگرام روی گوشیش نصبِ. این شبکه اجتماعی یکی از پر استفاده ترین پلتفرم ها در دنیاست که تَه نداره و هر چی که بخواین رو میتونید توش پیدا کنید؛ از آموزشی و سرگرمی بگیر تا محتوا های نامناسب. میشه گفت مهم ترین دلیل محبوبیتش هم همینِ و شما می تونید هر محتوایی که دوست داشته باشید رو توش پیدا کنید. علاوه بر این اینستاگرام بستر بسیار خوبی برای کسب درآمد است شاهدش بلاگر هایی که روز به روز به تعدادشون اضافه میشه و خیلیاشون هم هنر خاصی ندارن اما درآمد های نجومی دارن. درآمد هایی که فکرشو هم نمی کنید. همین امروز ایلنا خبری رو به نقل سخنگوی سازمون امور مالیاتی در مورد درآمد 123 اینفلوئنسر منتشر کرده که با شنیدن مبلغش قطعا سرتون سوت میکشه. سخنگوی سازمان امور مالیاتی مجموع تراکنش‌های واریزی برای 123 اینفلوئنسر در سال 1400 را بیش از 2.3 هزار میلیارد تومان اعلام کرده؛ عجیب نیست؟؟؟ ناگفته نماند توی این فضا افرادی هم هستند که با به کارگیری خلاقیت و دانشی که دارند درآمد می کنند که باید بهشون گفت نوش جونتون. 

یکی از افرادی که بسیار خلاق در اینستاگرام که روز به روز هم داره به تعداد فالوور هاش اضافه میشه ولادمیر شموندنکو است. ایشون جزء ورزشکاران مطرح در رشته پاورلیفتینگِ که این روزا حسابی معروف شده و هر روز به تعداد فالوور هاش اضافه میشه. لابد پیش خودتون میگید مگه چه کار میکنه؟ زده تو کار بلاگری؟ نه. پیجش آموزشیه؟ خیر. پس چی؟ ولادیمیر از هنرش استفاده کرده و با ساخت ویدئو های دوربین مخفی که میذاره توی پیجش حسابی معروف شده. بیشتر از این دیگه توضیح نمیدم یکی از این ویدئو ها رو براتون میذارم خودتون برید ببینید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی