|

شگفتی های حیات وحش؛ پلنگ عصبانی گراز زگیل دار رو از گردن شقه میکنه که دل نداری ببینی!

در این ویدیو پلنگ درنده رو می بینید که گراز زگیل دار رو خیلی بد شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

پلنگ جانوری وحشی و چابک است که به علت مهارت عجیبش در شکار و ظاهر زیبایش در بین گوشتخواران شهرت زیادی دارد. اندازه پلنگ بین 100 تا 190 سانتی متر و وزن آن بین 30 تا 90 کیلوگرم است. پلنگ در تمام آفریقای سیاه و جنوب آسیا زندگی می کنند که خلاف سایر گربه سانان اغلب زمان ها روی شاخه های درختان دیده می شود.

 به نظر پلنگ ایرانی بزرگ ترین زیر گونه پلنگ در دنیا می باشد. پلنگ ها بیشتر به دنبال شکار حیوانات سم دار مانند آهو، گوزن، گراز و دیگر پستانداران می روند.

گراز ها که از خانواده خوک ها به حساب میان موجودات بسیار قوی هستند و می توانند روزانه حدودا ۲۰ کیلومتر را با سرعت تقریبا ۴۰ کیلومتر بر ساعت طی کنند. برخلاف جسته گراز ها در شنا کردن بسیار ماهر هستند و به راحتی از هر رودخونه ای عبور می کنند. گراز نر وزنی بین ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم داره.

این حیوانات در طبیعت دشمنان زیادی ندارند و کسی به سراغ شکارشون نمیره، چون می توانند خیلی خوب از خودشون دفاع کنند. در زمان گرازها موهای پشت و پهلوی خودشون را سیخ می کنند تا جسه بزرگتری از خودشون نشون بدهند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها