|

شگفتی های حیات وحش؛ کفتار خونخوار خیلی دلخراش کل یالدار تنها رو زخم و زیلی کرد! (ویدیو)

در این ویدیو کفتار وحشی رو می بینید که کل یالدار بدبخت رو بدجوری زخمی میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شکار کردن، جنگیدن برای بقا، ادامه نسل و... خیلی از اتفاقات هیجان انگیز دیگر، مختص دنیای حیات وحش هست. دنیایی بی رحم که موجودات قوی تر همواره در آن پیروز هستند. کی از لحظه های جذاب این در این دنیای خاص، لحظه های شکار کردن و یا شکار شدن حیوانات هست. با ما همراه باشید تا یکی از این صحنه های جذاب رو ببینید.

 کفتار ها موجوداتی هستند که به صورت گروهی شکار و تغذیه می کنند. غذای آن ها بیشتر از شکار و لاشه خوری تشکیل می شود. آن ها جثه کوچکی دارند اما دندان های قوی و برنده ای دارند که باعث می شود تا به راحتی بتواند شکار خود را از پا در بیاورد. سیستم گوارشی این حیوان به انقدر قوی است که به راحتی می تواند تمامی اجزاء شکار اعم از پوست، استخوان، احشاء داخلی، سم ها، دندان ها و شاخ ها را هضم کند. این حیوان درنده از انواع گسترده‌ای از مهره داران، بی مهره گان، میوه‌ها و حتی زباله‌های آلی انسانی تغذیه می‌ کند.

نکته ای بسیار جالب در مورد کفتار ها ایجاد سر و صدا است. این موجودات برای برقراری ارتباط با یکدیگر از صدای خنده، ناله، جیغ کشیدن، خر خر کردن، استفاده می کنند. این حیوانات وحشی گورخر، بز، کل یالدار، آهو و.... شکار می کنند.

در حال حاضر تنها چهار گونه زنده کفتار در دنیا وجود دارد که از نظر ظاهری و رفتاری تفاوت های اندکی با هم دارند. این چهار گونه عبارتند از: کفتار گرگ خاکی، کفتار خال دار، کفتار قهوه ای و کفتار راه راه.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی