|

حیات وحش حیرت انگیز؛ شیر درنده گردن گورخر طِفلی رو شقه کرد که ببینی دلت ریش ریش میشه!

در ویدیو امروز شیر وحشی رو می بینی که گورخر تنها رو خیلی خشن شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌‌وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

شیرهای درنده موجوداتی هستند که در دسته گربه سانان بزرگ قرار می گیرند. شیرها اغلب با گله خود زندگی می کنند و در هر گله هر شیر وظیفه ای مهم بر عهده دارد. شیرها بیشتر به شکار گورخر، گاومیش، زرافه علاقه دارند. نکته مهم در مورد شیرها این است که هرگز به سراغ لاشه حیوان نمی روند.

اندام شیر مثل گربه انعطاف پذیر است. همین ویژگی ها باعث می شود که شیر بتواند در سکوت کمین کند. زرد بودن پوست شیر یکی از مناسب ترین پوشش های استتاری در طبیعت به حساب میاید.

این جانوران در گذشته در بسیاری از مناطق گرمسیری جهان از جمله قاره آفریقا، ایران، هندوستان، پاکستان، تا مدیترانه زندیگ می کردند. اما امروزه تعداد زیادی از آن ها فقط در برخی از مناطق قاره آفریقا زندگی می کنند. در ایران شیر آسیایی که به آن شیر ایرانی هم می گفته اند وجود داشته. بیشتر شیرهای ایرانی در جنوب ایران بوده اند اما حالا نسل این موجودات در ایران منقرض شده است.

گورخر از خانواده اسب و بومی بخش آفریقای مرکزی و جنوبی می باشد. این جانور به علدلیل ت خط های سیاه و سفید روی بدنش معروف است. گورخر ها در رده پستاندران قرار می گیرند. نوارهای سیاه و سفید باعث میشه گورخر راحت تر در طبیعت مخفی بشه.

سرعت گورخر ها گاهی به 40 کیلومتر در ساعت هم می رسد. بزرگ ترین نوع گورخر، گروی است و به دلیل گوش های بزرگش به راحتی قابل شناسایی می باشد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها