|

از جذابیت حیات وحش؛ با حمله شیر ها گله بوفالو ها بد گرخیدن و یادشون رفت بچه بوفالو ببرن

این ویدئوی ناراحت کننده شکار یک بچه بوفالو توسط شیر ها را در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی نشان می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بوفالو ها جزء قدرتمند ترین حیوانات جنگل در کنار شیر، ببر و خرس هستند. آن ها از نژاد گاو ها می باشند که شاخ هایی هلالی شکل و چثه ای بزرگ دارند. بسیاری از مردم فکر می کنند که بوفالو با گاومیش متفاوتِ اما در واقع بوفالو همان گاومیش است که بهش گاو وحشی هم گفته میشه. بوفالو ها نژاد های مختلفی دارند اما دو نژاد آمریکایی و آفریقایی از همه معروف تر هستند. جالب است بدانید که بوفالو ها گیاهخوار هستند و مانند بسیاری از حیوانات سم دار بیشتر وقت خود را به چریدن می گذراند.

کلیف باتلین ۳۴ ساله که ویدئوی شکار بچه بوفالو را در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط کرده، می‌گوید که شیر‌ ها مدتی را در کمین گله بوفالو‌ ها گذراندند و در نهایت به سوی آن‌ها حمله بردند و یک گوساله کوچک رها شده را شکار کردند. او ماجرای طعمه شدن بچه بوفالو را این گونه روایت می‌کند: ما چند ساعتی را منتظر حمله شیر‌ ها به گله بوفالو‌ ها ماندیم و لحظه‌ای که به گله حمله بردند، همه جا تبدیل به جهنم شد. بوفالو‌ها هراسان به این سو و آن سو می‌رفتند. آن‌ها آنقدر نگران جانشان بودند که بچه بوفالو را فراموش کردند.

کلیف باتلین می‌گوید: ما از فاصله بسیار نزدیک شاهد نگران شدن گوساله بودیم. مدام فریاد میزد. انگار مادرش را صدا میزد. اما همین فریاد زدن‌ها باعث جلب توجه شیر‌ های گرسنه شد. تنها چند ثانیه گذشت که شیر‌ ها خودشان را به بچه بوفالوی رها شده برسانند. واقعا صحنه بسیار بی رحمانه‌ای بود. یکی از شیر‌ها زودتر رسید و گوساله را شکار کرد. بعد شیر‌ های ماده دیگر سر رسیدند و در کشتن بچه بوفالو مشارکت کردند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها