|

از جذابیت های حیات وحش؛ جدال تمام عیار دو گاو نر خشمگین به سود ببرِ در کمین تمام شد

در این ویدئو جدال تمام عیار دو گاو نر را می بینید که در نهایت به نفع ببر در کمین تمام می شود و او دلی از عزا در می آورد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ببر ها جزء حیوانات عظیم الجثه ای هستند که  به دلیل شباهت فراوان به گربه در گروه گربه سانان قرار می گیرند. آن ها سرعت دوندگی خیلی بالایی دارند و همین سرعت باعث می شود در شکار موفق باشند. شاید این سوال براتون پیش آمده باشد که در نبرد شیر و ببر چه کسی برنده می‌شود. پاسخ آن کمی دشوار است چرا که شیر و ببر هر دو از حیوانات درنده و فوق العاده خشمگین هستند که در نبرد های صورت گرفته حسابی از خجالت هم در می آیند و یکدیگر را به خاک و خون می‌کشند. در برخی از این نبر ها شیر پیروز میدان شده و در برخی دیگر ببر پس از جدال برنده نبرد شده است. ولی چیزی که به نظر می‌رسد این است که امکان و احتمال اینکه شیر در این نبرد به پیروزی دست یابد بیشتر است چرا که قدرت بدنی شیر از هر حیوانی بیشتر است.

شاید برای شما هم عجیب باشد که بدانید برخی از سلبریتی ها در جهان زندگی می‌کرده و می‌کنند که در محل سکونت خود حیوانات وحشی همانند ببر را نگه می دارند. مایکل جکسون، تونی بلوم و توگسه اکسوز از هنرمندان معروفی هستند که از ببر به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنند.

در این ویدئو جدال تمام عیار دو گاو نر را می بینید، همان طور که مشخص است ببر هم در کمین نشسته و در یک لحظه که گاو بزرگ‌تر حریفش را بر زمین می‌کوبد از این فرصت برای شکار گاو شکست خورده بهره می‌برد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها