|

بزرگیه اِمل سریال خواهران و برادران / آیلین آکپینار موهاش بلند بود حالا راپونزله

امل بازیگر کوچولوی سریال خواهران و برادران می باشد که این روزا حسابی بزرگ شده و حالا تصاویر قبل و بعد وی مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها سریال ترکیه ای "خواهران و برادران" حسابی مخاطب خودش رو جذب کرده و در حال حاضر کلی ایرانی هستن که یک شب در میون این سریال رو می بینن و در جریان زندگی و مشکلات بچهای کالج آتامان هستند. چرا که این سریال در رابطه با چند دانش آموز دبیرستانی هستش که خونواده هاشون رو هم نشون میده و کل داستان حول محور کشتن بچها و سختیای اونها هستش! البته که در این سریال اغراق به شدت فراوونه، اما خب میشه گفت حداقل به مانند دیگر سریال های نامتعارف ترکیه نیست که از سکانس های به شدت عجیب داشنه باشه. در این سریال عمر که میشه یکی از نقش های اصلی، خواهرش آسیه رو که از دست میده (یکی از همون کشته ها)، اون یکی خواهرش رو هم با چنگ و دندون نگه میداره. کاراکتر امل همون خواهر کوچیکه هستش که همیشه هم گشنشه!!

آیلین آکپینار

امل با بازی آیلین آکپینار بازیگر 13 ساله اهل استانبول می باشد که از سه سالی میشه در این سریال ایفای نقش داره. امل از هنرمندان نوجوان در ترکیه محسوب میشه که تسلط خوبی بر بازیگری خود داره و به همین دلیل طرفدارن بسیاری رو هم جذب خود نموده. آیلین آکپینار استعدادی خوبی در هنرپیشگی داره که خب به همین دلیل هم کارگردانان بسیاری او را یکی از ستاره های آینده ترکیه دونستند. در ادامه ببینیم قبل و بعد امل رو که مورد توجه هوادرانش قرار گرفت.

آیلین آکپینار

آیلین آکپینار

آیلین آکپینار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی