|

خوشگلترین رنگ مو برای موهای سفید/ با این رنگ میگی اِ یادش بخیر یه زمان موهام سفید بود

در این مقاله چندتا از بهترین رنگ موها برای موهای سفید رو معرفی کردیم که میتونید با اون ها خودتون رو جوون تر از چیزی که هستید نشون بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسلما همه ی خانوم ها دوست دارن که سنشون توی بیست سالگی استپ بخوره و خبری از بالارفتن اون و پیری نباشه ولی خب هر دوره ای برای خودش جذابیت های خودش رو داره مثلا شما توی پیری احتمالا نوه داشته باشید و وخب وقت گذروندن با نوه ها میتونه جذاب و دلچسب باشه و صد البته شما میتونید با مراقبت های درست از پوست و موی خودتون و البته ورزش کم سن و سال تر از اون چیزی که هستید دیده بشید مثلا میشه با یه روتین پوستی ارزان هم پوستتون رو شاداب و سرحال نگه دارید طوری که هر کسی با دیدنتون بگه چشم کف پات ماشالا اصلا تکون نمیخوری و روز به روز جوون تری!

حالا یکی از موضوعاتی که باعث میشه شما سن و سالتون بیشتر یا کم تر دیده بشه رنگ مو هست مثلا رنگ موهایی که سن رو پایین میاره میتونه سن و سال شما رو حسابی دنده عقب بزنه و جوون و خوش بر و رو نشونتون بده در حالی که برعکس این موضوع هم هست و شما با گذاشتن رنگ موهایی که سن رو بیشتر نشون میده پیرتر دیده میشید که خب هیچ کس این رو نمیخواد بنابراین بهتره در این زمینه اطلاعات داشته باشید. ولی برخی از اوقات پیش میاد که موهای سفید روی سر ما باعث میشن که سن و سالمون بالاتر دیده بشه با وجود این که حتی سنی هم نداریم که خب برای پوشوندن اون ها باید به سراغ بهترین رنگ مو برای موهای سفید بریم که در این مقاله چندتا از اونا رو بهتون معرفی میکنیم تا از شر این تارهای سفید که در برخی از اوقات زیباییتون رو دستخوش تغییرات قرار میدن، خلاص بشید، پس با ما همراه باشید.

رنگ مو برای موهای سفید

هایلایت بلوند با موهای سفیدتون دوست میشه

در صورتی که مایل هستید که موهای سفید خودتون رو به خوبی بپوشونید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ هایلایت های بلوند هست که برای این موضوع دوتا دلیل وجود داره:

بین موهای بلوند و نقره ایه شما یا همون موهای سفیدتون تفاوت خیلی کمی وجود داره به همین دلیل موهای خاکستریتون توی هایلایت های بلوند کم میشن و به چشم نمیان.

بیبی لایت ها و هایلایت ها یه مسیر تازه توی موهای سفید شما باز میکنن و این اجازه رو به آرایش میدن که به طور مسقیم قسمت هایی از سر رو که موهاش سفید شده رو هدف قرار بده.

گ756341

مسی موهای سفید رو تو دل خودش قایم میکنه

یه سری ها هستن که به نظرشون اونایی که موهای قرمز و یا حنایی دارن موهاشون سفید نمیشه در حالی که این یه افسانه بیشتر نیست و شما حتی با وجود این که تناژ موهاتون این رنگی هست باید با نمایان شدن رنگ موهای سفید به فکر یه رنگ خوب برای اون ها باشید که تارهای سفید رو کاور کنه البته که موهای حنایی شاید کاملا سفید نشن و یه مقدار کم رنگ تر از قبلشون دیده بشن ولی برای خوش رنگ کردن اون ها میتونید به سراغ مسی خنک و یا ماهگونی برید. البته که در صورتی که رنگ موهاتون حنایی هم نباشه این رنگ ها برای پوشوندن تارهای سفیدتون میتونن براتون معجره کنن چرا که با جلوه ای که دارن جلوی به چشم اومدن موهای سفید رو میگیرن.

رنگ مو برای موهای سفید

رنگ موی قهوه ای گرم نشاط بیست سالگیتون رو بهتون برمیگردونه

چیزی حدود دو درصد از افراد هستن که به طور طبیعی موی بلوند دارن در حالی که بیشتر از هفتاد پنج درصد از جمعیت جهان به طور طبیعی دارای موهایی به رنگ قهوه ای و یا مشکی هستن که خب به همین دلیل این رنگ موها یه جورایی نشونه ی جوون و کم سن و سال بودن در بین افراد بشمار میان چرا که از بدو تولد موهای شما این رنگ بوده و در صورتی که در سنین بالا هم برای پوشوندن موهای سفید به سراغشون برید دیگران اینطور فکر میکنن که شما اصلا تکون نخوردید و پیری در خونتون رو نزده. در این بین هم قهوه ای گرم میتونه با ساقه ی موهای شما هماهنگ بشه و زیبایی خارق العاده ای خلق کنه. 

به این هم دقت کنید که در صورتی رنگ قهوه ای خاکستری رو همراه با سایه های سرد و سیاه انتخاب کنید ممکن هست که چهره تون خسته و سن بالا دیده بشه در حالی که یه قهوه ای با تناژ گرم میتونه کاملا برعکس این موضوع باشه.

رنگ مو برای موهای سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی