|

ایده های جذاب برای تزیین دیوار پذیرایی / فقط ساعت و تابلو نزن خز شده الان طاقچه ترنده

در این مقاله در خصوص این که چطور دیوار اتاق پذیرایی رو تزیین کنیم تا زیباتر و مدرن دیده بشه صحبت کردیم طوری که هر کسی با دیدنش حظ کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی دکوراسیون به عوامل متعددی بستگی داره که یکی از مهم ترین اون ها  سلیقه ی شماست یعنی شما باید علاوه بر این که یه چیزایی از بیس دکوراسیون میدونید این رو تشخیص بدید که پیاده سازی یه سری از اصول در خونتون به فضای شما میاد یا نه چون بالاخره دکوراسیون بد باشه و یا خوب اون رو به پای شما مینوسن پس سلیقه رو آکبند نگه ندارید و به وقتش خرجش کنید. البته که شاید الان بگید اونایی که اعتماد به نفس این موضوع رو ندارن و به نظر خودشون خیلی خوش سلیقه نیستن باید چیکار کنن که خب باید بگیم سلیقه هم میتونه اکتسابی باشه و شما میتونید با تحقیق و مطالعه در خصوص دکوراسیون و دیدن نمونه های متنوع تا حد بسیار زیادی سلیقه ی خودتون رو هم ارتقا بدید.

پس ببینید که توی اینجور مسائل کار نشد نداره و حتی در این بین خیلی ها برای ارتقا دکوراسیون خودشون یه سری از وسلیه هایی که مد شده رو به جای خریدن و پول هنگفت دادن براش خودشون درستش میکنن اون هم با یه هزینه ی خیلی کمتر پس در این زمینه غیر ممکن نداریم و فقط یه ذهن خلاق میخواهیم که مسلما شما داریدش. در این بین یه نکته ای هم که خیلی مهمه این هست که شما باید از ترندها و مدهای روز هم اطلاع داشته باشید مثلا بدونید که این روزا مد شده که سرویس بهداشتی رو با چی تزیین کنن تا زیبا جلوه کنه. حالا ما در این مقاله دباره ی جواب این سوال که چی به دیوار بزنیم میخواهیم باهاتون صحبت کنیم و یه سری کارها رو که این روزا مد شده که برای تزیین دیوار انجام بدید رو بهتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

تزیین دیوار پذیرایی

با یه رنگ جسورانه به دیوار جلا بدید

بعضی از وقتا برای این که یه تغییر اساسی توی حس و حال اتاق پذیراییتون ایجاد کنید لازم نیست که کار شاقی انجام بدید و تنها کافیه که حداقل یه دیوار اون رو رنگ کنید اونم نه هر رنگی یه رنگ که حسابی به چشم میاد و جلب توجه میکنه دو صد البته با وسیله های دیگه در دکور شما همخونی داره. پس وقتشه که یه سطل رنگ و فرچه رو در لیست خریدهاتون قرار بدید و در اولین فرصت برای تهیه اون ها اقدام کنید. 

مثلا در عکس های زیر مشاهده میکنید که دیوارهای رنگ شده میتونن نقطه ی کانونی در دکوراسیون ایجاد کنن و توجه ها رو به خودشون جلب کنن و صد البته در صورتی که روی اون ها چندتا تابلوی زیبا هم نصب کنید میتونید خوشگلیه اون ها رو دو برابر کنید. شما همچنین میتونید با انتخاب یه رنگ ست با دکوراسیون از اون در دیوار قسمت های مختلف خونه هم استفاده کنید و یه جورایی بخش های مختلف رو بهم مرتبط کنید.

تزیین دیوار پذیرایی

کتاب بخونید ولی نمیخونید هم پزش رو بیایید!

در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که هنوز که هنوزه دوست دارید که برای کتاب خوندن به جای خوندن اون ها توی گوشی صفحاتشون رو ورق بزیند و خب یه عالمه کتاب دارید که نمیدونید باهاشون چیکار کنید باید بهتون بگیم که یه راه حل خوب برای این منظور هست که هم کار شما رو راه میندازه و هم دکورتون رو بهبود میبخشه که خب اون استفاده از کتابخونه روی دیوار هست که این روزا در شکل ها و اندازه ی های مختلفی تولید میشن و شما میتونید با توجه به سبک دکوراسیون خونتون به سراغشون برید. میدونید که این ایده در صورتی که کتاب هم نمیخونید جوابه و میتونه یه راه خوب برای تزیین دیوار باشه.

تزیین دیوار پذیرایی

از شلف ها برای تزیین دیوار غافل نشید

شاید در وهله ی اول که حرف تزیین دیوار میشه خیلی ها به فکر زدن تابلو به اون بیفتن در حالی که این روزا برای این که زیبایی بیشتری به دیوار ببخشید میتونید یه شلف و طاقچه روی دیوار بزنید و به جای این که همه ی دیوار رو برای تابلوهای مختلف سوراخ سوراخ کنید تابلوها رو روی این طاقچه قرار بدید. همچنین شما میتونید روی این طاقچه ها گلدون هم بذارید و زیبایی فضا رو صد برابر کنید. در صورتی هم که آب دادن گل ها براتون سخت بود میشه یه قاب روی دیوار تعبیه کنید و برای تزیین اون از گل های مصنوعی استفاده کنید.

تزیین دیوار پذیرایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی