|

رنگ لاک های بهاری ترند 1403 / اینا مناسب دانشگاه و استایل دانشجویی ام هستن حراست پسند

در این مقاله چندتا از رنگ لاک های بهاری رو بهتون معرفی کردیم که در صورت رفتن به سراغشون میتونید حسابی زیبا به نظر بیایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا برای خوشتیپ شدن باید به چیزهای زیادی توجه کنید یعنی از کف سر تا نوک پاتون باید به جزئیات توجه کنید مثلا در مورد رنگ مو برای این که جوون دیده بشید باید به سراغ رنگ موهایی که سن رو پایین میاره برید تا اینطوری بتونید علاوه بر این که موهاتون رو که صورتتون رو قاب گرفته زیبا و خوش رنگ کنید کاری کنید که چین و چروک های موجود توی صورتتون هم کمتر به نظر بیاد و یا توی آیتم های دیگه یه موضوعی که میتونه همیشه به نفعتون باشه رفتن به سراغ چیزهایی هست که از مد نمیفتن مثل مانتوهایی که همیشه مد هستن چرا که با این مدل از لباس ها شما میتونید در هر لحظه ای برای خودتون یه استایل خوب داشته باشید و به زیبایی بدرخشید.

ولی موضوعی که در این روزها وجوداره همونطور که اول گفتیم توجه به جزئیات هست مثلا عطر خوب داشتن یکی از جزئیات مهم هست چرا که شما هر جایی که میرید میتونید از خودتون بوی خوش باقی بذارید و خب با استفاده از عطر حتی یه فردی به نظر میایید که به بهداشت فردی خودش هم اهمیت میده و یا لاک ناخن داشتن این روزا تبدیل شده به یه روتین برای خیلی از خانوم ها که حتی در این بین رنگ لاک ها برای خودشون طبیقه بندی هم پیدا کردن مثل لاک ناخن برای خانومای سرسنگین و یا دخترای جوون و... که حالا در این بین شاید براتون جالب باشه که بدونید خیلی از رنگ لاک ها هستن که برای فصل های مختلف ترند میشن مثل رنگ لاک های بهاری که در حال حاضر به دلیل بودن در این فصل خیلی طرفدار دارن که در ادامه چندتا از اونا رو بهتون معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

رنگ لاک های بهاری

رنگ هلویی مد سال جدید 

میدونید که امسال رنگ سال رو هلویی معرفی کردن که میشه اون رو یکی از رنگ های بهاره و شاد بشمار آوورد که تقریبا با تمامی رنگ های بهاری میتونه ست و هماهنگ بشه و از این رو برای این که اون رو هم در استایل و هم به عنوان رنگ لاک انتخاب کنید بسیار گزینه ی مناسبی هست. حالا به عنوان ترند شما میتونید این رنگ لاک رو در حالت های گلیتری و یا پاستلی و ساده استفاده کرده و ناخن هاتون رو جینگیل پینگیل کنید.

رنگ لاک های بهاری

رنگ های پاستلی بهار رو سوار ناخن هاتون میکنن

یه سری از رنگ ها هستن که ساده ان اما یه چیزی تو خودشون دارن که ناخودآگاه آدم رو جذب خودشون میکنن که در این بین رنگ های پاستلی یکی از اون ها هستن که رنگ های پاستیل بهاره شامل پنج تا رنگ میشن که همشون از تناژ خاصی برخوردارن از سبز مردابی، زرد لیمویی، بنفش یاسی، آبی اقیانوسی بگیر تا صورتی چرک ملایم که همه و همه میتونن در صورتی که به دعنوان رنگ لاک استفاده میشن زیبایی منحصر به فردی ایجاد کنن. همچنین شما میتونید این رنگ ها رو خیلی راحت با استایل های متنوع خودتون هم ست کنید و از زیبایی به وجود اومده در تیپتون نهایت لذت رو ببرید.

رنگ لاک های بهاری

لاک های کروم نه تنها ناخن هاتون بلکه کل استایلتون رو درخشان نشون میدن

یکی از رنگ لاک هایی که در سال های کذشته بسیار مورد استقبال بوده رنگ لاک های کرومی بوده که به علت جذابیت و جلوه ی چند رنگشون میتونن زیبایی خارق العاده ای به استایل شما ببخشن که در این بین اون دسته از رنگ های کروم روشن و لایت که دخترونه هستن در بهار بسیار محبوب و ترند شدن و در حال حاضر میتونید اونا رو روی ناخن خیلی ها مشاهده کنید.

رنگ لاک های بهاری

رنگ یاسی جلوه ی دخترونه ای بهتون میبخشه

در سال های اخیر یکی از رنگ هایی که بسیار بین افراد چه در استایل و چه در ناخن طرفدار پیدا کرده رنگ یاسی هست که شما میتونید شاهد قدم گذاشتن این رنگ در حوزه ی میکاپ هم باشید ولی در خصوص ناخن این رنگ یه چیزه دیگه هست چرا که با هر رنگ پوستی میاد و دستان شما رو بی نهایت زیبا جلوه میده. به همین علت توصیه میکنیم در صورتی که تا به حال این رنگ لاک رو نداشتید برای بهار امسال به عنوان یه رنگ ترند به سراغش برید و از زیبایی که ایجاد میکنه حظ کنید، پس تامل رو کنار بذارید!

رنگ لاک های بهاری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی