|

فستیوال "رقص و آواز" در جایی باورنکردنی؛ این بار فلسطین با هنر خود جهان را مسحور کرد

در اینجا شاهد عکس هایی از جشنواره بین المللی رقص و موسیقی هستید که در رام الله فلسطین برگزار شد و مخاطبان بی شماری از سراسر جهان داشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از جذاب ترین جشنواره هایی که تو دنیا برای مسلمانان وجود دارد، جشنواره بین المللی موسیقی و رقص فلسطین یا PIF است. این جشنواره پروژه ای خلاقانه به شمار می آید که با محوریت فرهنگی - هنری تشکیل شده است. این برنامه درواقع برای یافتن نقطه اتصالی با کشورهای سراسر دنیا انجام می شود و رقص اصیل فلسطینی بی تردید بهترین گزینه برای دستیابی به این هدف خواهد بود.

همچنین این جشنواره قصد دارد در نهایت به شکستن محاصره فرهنگی که سالیان سال است بر کشور فلسطین سایه انداخته منجر گردد. در کنار تمام این اهداف، فلسطین از راه جشنواره رقص فضایی بسیار سرگرم کننده برای مردمانش پدید آورده. جشنواره موسیقی و رقص فلسطین اولین بار در سال 1993 تشکیل شد.

این مراسم به عنوان اولین و بزرگترین رویداد بین المللی در فلسطین شناخته می شود که تاکنون توانسته سبب احیای صحنه های هنری و فرهنگی در این کشور گردد. این رویداد ملی در سال بیش از 15 هزار مخاطب را از سراسر جهان به فلسطین می آورد و تابحال در شهرهای الخلیل، غزه، جنین و اورشلیم برگزار شده و اکنون نیز شهر رام الله میزبان این جشن است.

2K3PPPNMHSCRSQJCLKY5OOU4DU

CRWVM3VFLS7EIZFGKLZQ3RTFNY

7L5YFLRTMFVOKGNCRR2BBP2PDA

JQKXIYQR3ZL3ACJIZQ4UDCMEF4

XJ4WOKOJRALENAZTMIAM37ULNI

MXKI7RYFU4QV6NS2BCSBWS372I

QKTPNV5FUHIICHXHHPLT75VXPQ

UWRPXZ2UE5PRSQSGTQG2HUQLOQ

TCL63D7XK4NZMHAFMBTGNNF3IY

YMVILAXS2U4DO64ZEUDRQRWWI4

برای اینکه از اتفاقات جذاب و شگفت انگیز جهان جا نمونین، اتاق عکس شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها