|

"کایوت مخوف" برنده مسابقه عکاسی آنلاین جهان؛ شکار لحظه های عجیب و جالب عکاسان!

در این متن سوژه های خیابانی یک عکاس کانادایی را که برنده جایزه عکاسی آنلاین Picfair شد خواهید دید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مسابقه عکاسی آنلاین Picfair امسال نیز با مشارکت بالای 6000 عکاس آماتور و حرفه ای از تمام کشورهای دنیا برگزار شد و برنده سال 2022 را به تازگی اعلام کرد. عکس هایی که برای این مسابقه ارسال می شوند لحظات مختلفی از حیوانات را در محیط شهرهایی همچون ملبورن، لندن، تورنتو و شهرهایی از این قبیل نشان می دهند.

از زمانی که کرونا شیوع بیشتری در جهان پیدا کرد، حیوانات مختلف نیز راه خود را به کوچه و خیابان ها پیدا کردند و سوژه های نابی برای عکاسی شدند.  عکاسی آماتور به نام "اندرو اینتریسانو" که در تبلیغات دیجیتال مشغول به کار است، این روزها با انتشار عکس های جالبی از حیوانات خیابانی و برخی حیوانات دیگر با فرم و ژست های جالب نام خود را سر زبان ها انداخت و با نشان دادن توانایی خارق العاده اش در مسابقه عکاسی آنلاین حیات وحش شهری، توانست جایزه این دوره را از آنِ خود کند.

این عکاس از دو کایوت در ساعات پایانی شب در انتاریو کانادا عکس های جالبی را ثبت کرد و نام "قرارِ شب" را برای این عکس برگزید. او در مصاحبه ای برای ثبت این عکس ها می گوید: "پارک کردم، موتور را خاموش کردم و دیوانه‌وار با دوربین رفتم... با این حال، در عجله آن لحظه مجبور شدم دوربینم را زمین بگذارم و در صحنه غوطه‌ور شوم."

gsegbjgb

dgbgergtwe

dgergergt

fafewefw

grgeger

jrftjryju5t

safsfwsf

segwgw

segwserfrw

sfgrgreger

sggwrgr

sgsger

srgerg

sfsfwfwf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها