|

جنون تعرض به کارگران جنسی/ قاتلی که با چاقو چشمان قربانی را از حدقه در می آورد

چارلز فردریک آلبرایت یک قاتل آمریکایی و مظنون به قاتل زنجیره ای بود که به قتل یک کارگر جنسی که جسدش در جاده پیدا شد، محکوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

(تصاویر و محتوای این مطلب ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد)

شایانیوز- چارلز فردریک آلبرایت یک قاتل آمریکایی و مظنون به قاتل زنجیره ای بود که به قتل یک کارگر جنسی که جسدش در جاده پیدا شد، محکوم شد. جسد با چشم‌های درآورده پیدا شد. آلبرایت همچنین به قتل سه زن دیگر متهم شد. اتهامات بعداً به دلیل کمبود شواهد لغو شد. آلبرایت تا زمان مرگش در سال 2020 در بخش روانپزشکی تگزاس زندانی بود. (ممکن است دیدن این تصاویر برا برخی آزاردهنده باشد.)

21

از فرزندخواندگی تا تنبیه های عجیب

چارلز فردریک آلبرایت سال 1933 در تگزاس به دنیا آمد. اندکی پس از تولد او، مادرش او را برای فرزندخواندگی قرار داد. وقتی سه ماهه بود، دل و فرد آلبرایت او را به فرزندی پذیرفتند. دل آلبرایت زمانی که چارلز کمتر از یک سال داشت، او را در اتاقی تاریک حبس کرد تا او را به خاطر جویدن لباسش تنبیه کند. وقتی او از چرت زدن امتناع می کرد، او را به تختش می بست. با وجود تنبیه های عجیب و غریب و اغلب بیش از حد، او می خواست چارلز موفق شود.

20

چارلز تاکسیدرمیست جوان

دل همچنین چارلز را با تاکسیدرمی آشنا کرد و اولین تفنگ خود را برای او خرید و به او در کشتن حیوانات کوچک کمک کرد. او حتی نحوه استفاده از ابزارهای مختلف را نشان داد. چاقو برای بریدن جمجمه، قاشق برای برداشتن مغزها، و چاقوی جراحی برای بریدن چشم ها از حدقه آنها. 

چارلز ساعت‌ها را به تکمیل قطعات تاکسیدرمی خود اختصاص داد تا مطمئن شود که تا حد ممکن شبیه به زندگی هستند. هنگامی که وقت آن بود که کار خود را تمام کند، چارلز به مغازه تاکسیدرمی محلی خود می رفت تا جفت ایده آل را انتخاب کند. او عاشق گشتن در صفحه نمایش های پر از چشم های تقلبی درخشان بود و آرزو می کرد که می توانست آنها را جمع آوری جمع کند.

23

تاریخچه جنایی قاتل کره چشم

چارلز آلبرایت در سن 13 سالگی به دلیل سرقت جزئی و تجاوز شدید به سابقه کیفری متهم شده بود. در 15 سالگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد و به دانشگاه شمال تگزاس رفت و می خواست پزشک شود. پلیس آلبرایت را در حالی که پول نقد دزدیده شده، یک تفنگ و دو تفنگ دستی حمل می کرد، دستگیر کرد. این جنایت او را به مدت یک سال در زندان انداخت و باعث شد که او از دانشگاه انصراف دهد. او سپس زمانی که در حال سرقت صدها دلار کالا از یک فروشگاه آهن آلات دستگیر شد، به دو سال زندان محکوم شد. اما او تنها پس از گذراندن شش ماه از دوران محکومیت خود آزاد شد. پس از آزادی، او با برخی از همسایه هایش دوست شد و در نهایت از او خواستند تا از فرزندان آنها نگهداری کند.

22

چشمانی که گم شد

در سال 1981، آلبرایت دختر 14 ساله یکی از همسایگان خود را مورد آزار جنسی قرار داد. مدتی پس ازآن اولین قربانی قاتل کره چشم  یک فاحشه 33 ساله بود. این زن 156 پوندی را در حالی پیدا کردند که برهنه شده بود. چشمانش بسته بود و سینه و صورتش کبودی شدید داشت. در کالبد شکافی مشخص شد که هر دو چشم او گم شده است و چشم ها با چنان دقت جراحی برداشته شده بودند که هیچ بافتی وجود نداشت و پلک های بالا و پایین بدون انسداد باقی مانده بودند. 

25

مرکز روانپزشکی؛ پله آخر 

او در نهایت شناخته و دستگیر شد اما به دلیل عدم شواهد و مدارک کافی تنها به اتهام یک قتل به حبس ابد محکوم شد و تا پایان عمر در یک مرکز روانپزشکی نگهداری میشد. او در سال 2020 به مرگ طبیعی از دنیا رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها