|

جنون کشتار در عنفوان جوانی/ قاتل جوانی که با کلت جانیان و متجاوزان را میکشت

پدرو رودریگز فیلهو، متولد 29 اکتبر 1954 و پایان غم انگیز خود در 5 مارس 2023، یک چهره بدنام در دنیای جنایتکار بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پدرو رودریگز فیلهو، متولد 29 اکتبر 1954 و پایان غم انگیز خود در 5 مارس 2023، یک چهره بدنام در دنیای جنایتکار بود. او که با نام‌های دلخراشی مانند «پدرینیو ماتادور»، «قاتل لیل پدرو» یا «قاتل پیتی» شناخته می‌شود، به‌عنوان یک قاتل زنجیره‌ای و قاتل ولگردو هوشیار اثری محو نشدنی در تاریخ برزیل بر جای گذاشت.

21

کشتن با دستگاه نیشکر

رودریگز در مزرعه ای در سانتا ریتا دو ساپوکای در جنوب میناس گرایس به دنیا آمد . جمجمه او در اثر لگد زدن پدرش به شکم مادر باردارش در جریان دعوا کبود شده بود. او ادعا کرد که برای اولین بار در 13 سالگی اشتیاق به کشتن داشت؛ وقتی در دعوا با پسر عموی بزرگ‌ترش، مرد جوان را به داخل دستگاه نیشکر هل داد و تقریباً او را کشته بود و به این فکر کرده بود که او را در آنجا بگذارد تا بمیرد.

25

قاتلی که به فروشنده مواد تغییر کاربری داد

رودریگز در 14 سالگی معاون شهردار را به دلیل اخراج پدرش به اتهام دزدی غذا از آشپزخانه مدرسه و جلوگیری از به دست آوردن شغل جدید، در مقابل شهرداری هدف گلوله قرار داد. رودریگز در حال فرار به سائوپائولو بزرگ پناه برد جایی که شروع کرد به سرقت از لانه های مواد مخدر و کشتن قاچاقچیان مواد مخدر.

23

نسل کشی برای انتقام جویی

رودریگز با دختری آشنا شد و زندگی مشترک را آغاز کرد. او وظایف متوفی را در یک باند خیابانی محلی به عهده گرفت و مجبور شد تا برخی از رقبا را از بین ببرد و سه نفر از دوستان سابق خود را کشت. همسرش باردار شد اما اندکی پس از آن توسط رهبر باند رقیب به قتل رسید. رودریگز که هنوز زیر سن قانونی بود، فرار کرد و با ردیابی و کشتن هر یک از اعضای باند رقیب، دست به یک انتقام‌کشی زد.

24

71 جنازه روی دستان پلیس

رودریگز به طور رسمی به 71 قتل محکوم شد، اما او ادعا کرد که در طول حکومت وحشتناک خود جان بیش از 100 فروشنده مواد مخدر، متجاوزین و قاتل را گرفته است. برای این اعمال شنیع، او بهای سنگینی پرداخت - 34 سال پشت میله های زندان، معادل تقریبا 25 هفته برای هر قتل. سرانجام در سال 2007 آزاد شد.

20

قاتلی که یوتیوبر شد

در سال 2011، رودریگز دوباره به اتهام تحریک شورش و سلب آزادی زندانی شد. او به هشت سال زندان محکوم شد، اما پس از هفت سال رفتار خوب در سال 2018 دوباره آزاد شد. رودریگز از زمان آزادی دومین بار از زندان در سال 2018، پس از اینکه اعلام کرد که در جوانی از هوشیاری خود اصلاح شده و متعهد به عدم ارتکاب جرم است، یک سلبریتی و یوتیوببر برزیلی محسوب می‌شد و یک کانال یوتیوب به نام پدرینیو ماتادور داشت. 

22

پایانی تراژیک

متأسفانه، داستان پدرو رودریگز فیلهو در 5 مارس 2023 چرخش غم انگیزی پیدا کرد. او توسط دو مهاجم ناشناس که از یک ماشین در موگی داس کروز تیراندازی کردند مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. عاملان این حادثه با خودروی دیگری از محل متواری شدند و سوالاتی بی پاسخ به جای گذاشتند. تا به امروز هیچ مظنونی در ارتباط با قتل وی دستگیر نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها