|

بیوگرافی پردیس احمدیه و حامد بهداد که سایه بالاسرشه / دختر مدرن پول و پارتی سنش بالاس

پردیس احمدیه بازیگر جذاب سینماست که این روزها در پول و پارتی ایفای نقش دارد و حالا با بیوگرافی جالبش مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها فیلم های متعددی بر روی پرده سینما وجود دارند که خب نصفشون هم طنز و خنده دار هستند. کمتر فیلمی بر روی پرده نقره ای میتونه مخاطب رو واقعا بخندونه و میشه گفت فیلم های با ژانر اجتماعی و درام بیشتر جلب توجه دارند و موفق تر هستند. اما خب امان از روزی که یکسری از بازیگران به مانند پژمان جمشیدی و یا رضا عطاران بیان وسط، بی شک اون کار خنده دار خواهد شد، مثل تگزاس. اما این روزها فیلمی دیگر به نام "پول و پارتی" به کارگردانی سعید سهیلی بر روی پرده نقره ای داریم که با نقش آفرینی بازیگرانی همچون ساعد سهیلی ، پردیس احمدیه، مهدی هاشمی، امیر جعفری و هادی کاظمی و دیگر بازیگران می باشد. اصلا مگه امکان داره پای فیلمی از سهیلی در میون باشه و ساعد حضور نداشته باشه؟ اما جدا از این بازیگر که خب واقعا هم استعداد بازیگری رو داره، پردیس احمدیه نیز در پول و پارتی نقش آفرینی می کند. دختری که با ایفای نقش در فیلم "لاک قرمز" اونهم در نقش اصلی به شهرت رسید. پردیس احمدیه در لاک قرمز 24 سال سن داشت در حالی که نقش دختری ده سال کوچیکتر از خودش رو به تصویر کشید و هیچکس هم متوجه سن اصلی او نشد. چرا که پردیس بانو با مهارتی کامل این نقش رو به مخاطب نشون داد و بیننده هم به خوبی باورش کرد. پردیس بانو چهره ای بیبی فیس دارد که شاید حالا و در سن 32 سالگی هم لاک قرمز رو بازی کند، باز بیننده باورش شود.

پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیه و سن عجیب‌اش

پردیس احمدیه یک دهه هفتادی است که در ابتدای این دهه به دنیا اومده. او در 8 تیر 1371 زاده شده و حالا هم بازیگر سینما و تلویزیون است.وی فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه سراسری گیلان می باشد که خیلی اتفاقی وارد بازیگری شد و میگوید علاقمند است تا نقش های متفاوت و غیر کلیشه ای بازی کند و همیشه سعی بر این دارد تا از مدل بازیگری کسی تقلید نکند و خودش باشد. 

پردیس احمدیه

خانواده و اصالت پردیس احمدیه

پردیس احمدیه اهل شمال غربی کشور است و در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی چشم به جهان گشوده. البته که او بلافاصله با خانواده به تهران اومده و شناسنامه ای صادره از تهران دارد. مادر خانوم بازیگر تورک زبان یم باشد پدر مرحومش نیز اصالتی مشهودی دارد. وی فرزند دوم خانواده هستش و خواهری بزرگتر از خود به نام پارمیس و خواهری کوچکتر از خود دارد که با او اختلاف سنی ای حدودا بیست ساله دارد.

پردیس احمدیه

خانواده ای که به شدت اهل موسیقی هستند

این بازیگر جوان میگوید مادرمو خیلی در وادی موسیقی بود، به همین دلیل من هم از بچگی دنبال موسیقی بودم و کار هم میکردم. دایی هام سنتور میزدند و پدربزرگم نیز تار میزد. همین شد که من هم موسیقی رو با نواختن سنتور شروع کردم و یاد گرفتم.

پردیس احمدیه

تیزر در ۷ سالگی به طور اتفاقی

سال ۱۳۷۸ زمانی که هفت سال سن داشت و با مادرش تو خیابون ها قدم میزد، به شکلی کاملا اتفاقا نزدیک پارک ملت توسط یک دستیار کارگردان برای بازی در تبلیغات پودر لباسشویی بانو به کار دعوت شد. همین شد که وقتی تنها 7 سال سن داشت رفت جلو دوربین و استعدادش شکوفا شد. 

پردیس احمدیه

شروع بازیگری حرفه ای به شکل اتفاقی

پردیس احمدیه در سن 15 سالگی یعنی در سال 1385 نیز باز هم به شکل اتفاقی با حمید نعمت الله (کارگردان) آشنا شد و یک سال بعدش هم به افشین صادقی توسط آقای کارگردان معرفی گشت و همین ها شد پله های ترقی خانوم بازیگر.

به این ترتیب در فیلم "مقلد شیطان" کارگردان نام برده اولین تجربه خود را به دست آورد که البته این فیلم همون موقع به اکران نرسید و بعد از چهار سال توقیف در نهایت سال ۱۳۸۹ بر روی پرده سینماها رفت.

پردیس احمدیه

ازدواج

پردیس احمدیه هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

سایه حامد بهداد بالای سرمون باشه

پردیس احمدیه می گوید من انسانیت، زندگی و صبر کردن در مقابل هر اتفاق ناخوشایندی که تو زندگی میفته و قوی بودن رو از حامد بهداد یاد گرفتم. امیدوارم سایه ایشون بالا سر من و امثال من که رفیقش هستیم باشه.

پردیس احمدیه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها